גוריצה הסלובנית מגיעה לביקור בישראל כדי להתמודד נגד מכבי תל אביב בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית. כדי לתת לכם כמה שיותר מידע, החלטנו לשים על שולחן הניתוחים את היריבה ולהתחיל לחקור על השחקנים, המאמן ועוד. "לגוריצה יש מספר שחקנים איכותיים. השוער גרגה סורקן, הקשר ההתקפי אנדריי קוטניק ואמל דז'יזדאנוביץ' שמחלים מפציעה" אומרים בטוויטר של 'סלובניהפוטי', אשר מנוהל על ידי מספר עיתונאים מקומיים.

"למועדון היה יחסים עם קבוצת פארמה האיטלקית במשך מספר שנים, אבל ברגע שהקשר נותק, גוריצה נקלעה לחובות גדולים", ציינו מספר אוהדי הקבוהצ שמתפעלים את הטוויטר @Sloveniafooty.

facebook.com/ndgorica

facebook.com/ndgorica ()

"פארמה השאילה לסלובנים כמעט את כל הסגל, כשבזמנו המפורסם ביותר היה ג'יאנלוקה לאפאדולה, שמשחק היום במילאן האיטלקית".

ומה קורה עם גוריצה כעת? מיראן סרבניץ' עומד על הקווים של הסלובנים. במקרה או שלא, סרבניץ' נחשב לאגדת עבר של המועדון המקומי, שם שיחק לא מעט שנים ואף אימן אותם בכמה קדנציות קודמות. המערך האהוב על המאמן הוא מערך 4-4-2.

העיתונאי המקומי קונצ'ביץ סיפר על המאמן: "הוא עושה עבודה טובה מאוד עבור גוריצה. אגב, מי שמסייע לסרבניץ', הוא לא אחר מאנדריי קומאץ', ששיחק במכבי בעונת 2009/10".

"גוריצה לא מצפה לעבור את מכבי, אבל הם תמיד מלאי תקווה להגיע לאירופה. המקומיים לא יודעים יותר מדי על הליגה הישראלית, גם לא למחנה אוהדי גוריצה שמונה כ-900 אנשים. לדעתי ההתמודדות תוכרע כבר בישראל, כיוון שגוריצה לא נמצאת ברמה של מכבי. עם זאת, אני בטוח שהצד הסלובני לא יוותר וייתן משחק תחרותי".