פרי גיים332A1420

עונת 2016/17 נפתחה בצורה רשמית כשמכבי אירחה את הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית, שם פגשה את גוריצה הסלובנית למשחק הראשון בדו קרב. לא מעט בכורות נרשמו במשחק, כאשר המועדון חנך את האיצטדיון הביתי לשנים הקרובות בנתניה, שוטא ארבלדזה ערך הופעת בכורה על הקווים של מכבי וגם יוסי בניון נרשם לראשונה בסגל של הקבוצה כשפתח על הספסל של הצהובים.

מחצית ראשונה

מכבי שלטה בכדור משריקת הפתיחה ואף הגיעה למצב קורץ בדקות הפתיחה לאחר שנוסא איגיבור קיבל כדור עומק לרחבה 332A1511ממדוניאנין, אך לא הצליח להגיע לכדור. בדקה ה-11 מתאייה סקאר ספג כרטיס צהוב לאחר עבירה מאחור על טל בן חיים החלוץ. בדקה ה-14 נרשם השער הראשון לעונת 2016/17. נוסא איגיבור התנהל עם העדור מאגף שמאל, סחב איתו שלושה מגנים ושחרר כדור אדיר לפינה העליונה של הרשת. 0:1 למכבי.

דקה לפני סיום המחצית, התקפה טובה של הצהובים התחילה עם מדוניאנין שקיבל דאבל פס מאורלנדו סה, המשיך לדהור והכדור שלו לבן חיים אמנם נחסם, אך הגיע חזרה אליו. בפעם השנייה הבוסני לא התבלבל ויישר כדור לאורלנדו סה שכבש מתוך רחבת ה-16. 0:2 למכבי, רגע לפני שריקת המחצית.

מחצית שנייה332A1947

ארבלדזה פתח את המשחק ללא שינויים בחצי השני ועלה עם אותם אחד עשר שחקנים. בחצי השעה הראשונה של המשחק לא נרשמו אירועים מיוחדים, מלבד בעיטה של אורלנדו סה שנחסמה על ידי הגנת האורחים בדקה ה-58. לאחר כמה דקות שקטות, הגיע השער השלישי.

דור מיכה ודור פרץ התנהלו עם הכדור כשהאחרון שחרר בעיטה מקצה הרחבה אשר נהדפה על ידי הגנת הסלובנים, היישר לרגליו של נוסא איגיבור שדחק מקרוב והשלים צמד אישי. מכבי מובילה 0:3 בדקה ה-69. מיד לאחר השער, נכנס למשחק ברק יצחקי במקומו של אורלנדו סה. בהמשך שותף גם עדן בן בסט שהחליף טל בן חיים החלוץ. לקראת הסיום מדוניאנין שיגר בעיטה מ-30 מטרים שנהדף נהדר

בסיום מכבי פותחת את העונה ברגל ימין עם יתרון מבטיח לקראת הגומלין שיתרחש ב-07/07 בסלובניה.