המשחק הראשון בין מכבי תל אביב לקאיירט אלמטי ייערך מחר (ה, 17:45) ב-סנטראל סטאדיום שבעיר אלמטי במפגש הראשון בהתמודדות. הצהובים נחתו אמש בשעת לילה מאוחרת בקזחסטן והיום כבר הספיקו להתאקלם ולערוך את האימון המסכם לקראת המשחק.

שוטא ארבלדזה דיבר לקראת ההתמודדות מחר וסיפר מה לדעתו היתרון של הקזחים לקראת המשחק הראשון: "אנחנו כאן וכל הריכוז שלנו הוא במשחק מחר. היתרון של קאיירט הוא שהם בעיצומה של הליגה, אפילו לקראת סופה. הם גם נמצאים ברצף תוצאות חיובי ובכללי יש להם קבוצה טובה ומאמן נהדר. העובדה הזו לא צריכה לשנות לשחקנים שלנו. יש לנו שני משחקים שאנחנו צריכים להוכיח את עצמנו בהם".

על הדרך לקזחסטן ועצירת הביניים בבטומיי, גיאורגיה הוסיף המאמן:

"זה תמיד נחמד לדרוך על אדמת המדינה שלי, אפילו אם מדובר בביקור קצר מאוד,  אבל זה לא היה יוצא אל הפועל במידה והיינו מגיעים בדרך קצרה יותר. עדיף שנתרכז במשחק של מחר למרות שאני מקווה ובאמת מאמין שעשינו כל אשר ביכולתנו בהתחשב באופציות שהיו לנו. אני מבין שזה לא היה קל והיו מגבלות בטחוניות אבל בוא ונאמר שהמסע לא היAD0Y7599ה קל בכלל".

לגבי העובדה שארשבין ובניון יפגשו על כר הדשא מחר

"מדובר בשני שחקנים מהטופ של הכדורגל ועובדה שגם אוהדים בקזחסטן הגיעו למלון ועשו לבניון הרבה כבוד".

על העימות בינו לבין מאמנה של הקזחים קאחבר טחאדזה

"זה בהחלט דרבי גיאורגי. הוא כבר מנצח 12 משחקים ואני רק עם שניים כך שהוא אולי ברצף יותר טוב ממני, אבל אני יותר בכושר ממנו" סיכם בצחוק ארבלדזה.

 

גם האריס מדוניאנין התייחס למשחק מחר נגד הקזחים ואמר: "הגענו לכאן כדי לעשות תוצאה טובה. זה לא סוד שבמשחק חוץ אתה חייב להבקיע. יש לנו קבוצה טובה ואנחנו נעשה הכל כדי להבקיע ולנצח את המשחק".