יממה לפני המפגש של מכבי תל אביב נגד קאיירט אלמטי הקזחית, במשחק הגומלין של הסיבוב השני במוקדמות הליגה האירופית, המאמן, שוטא ארבלדזה התייחס במסיבת העיתונאים לתוצאה מהמשחק הראשון בו הצהובים נפרדו בתיקו 1:1 עם שער חוץ חשוב של יוסי בניון.

"אני חושב שמחר זה משחק חדש", אמר המאמן, "אם אנחנו נשחק את המשחק שלנו כמו במחצית השנייה במשחק החוץ אז נוכל להראות את הכוח שלנו והעוצמה שלנו. אז נראה אם השער שכבשנו במשחק החוץ שווה".

על הכושר שהקבוצה נמצאת בו אחרי שלושה משחקים אמר המאמן:

"אם נסתכל על פי הסטטיסטיקה אנחנו בתחילת הדרך. אנחנו רק בתחילת העונה ולא הייתה לנו פגרה ארוכה. יש 52 שבועות לעונה הזו ואני מקווה שהשחקנים יעמדו בה כמו שצריך. אנחנו כולם מתכוננים גם לליגה ואני מאמין שנהיה מוכנים יותר לליגה ברמה הפיזית והמנטלית. אנחנו בתקופה של הרבה נסיעות למשחקי חוץ ואני נותן קרדיט לשחקנים שעומדים בזה יפה".

DSC_8051

 

על מצבו של אלי דסה הפצוע אמר: 

"אלי דסה עושה עבודה טובה ועובד קשה. דיברתי עם הרופא לפני כמה ימים וזה הכרחי להיות קשובים לשחקן. אנחנו בודקים כל יום כדי לאמוד את המצב שלו. הוא רוצה לשחק ועובד קשה הוא עדיין לא כשיר ב-100 אחוז אבל הוא מתקרב לזה. אנחנו רוצים לשמור אותו ולא רוצים להשתמש בו במשחק אחד ואחרי זה לאבד או לחודש".

על היכולת של השחקנים שלא פותחים אמר:

"אני רוצה שכל שחקנים שילחמו על מקומם בהרכב. לצערי בכדורגל יכולים לשחק רק עשרה שחקנים ושוער ולכן אמרתי שלא אתן לגול כזה או אחר להשפיע על החלטות שלי אלא על התשוקה של השחקן להילחם על מקומו בהרכב".