קשר מכבי תל אביב, גל אלרבמן, התייחס במסיבת העיתונאים לקראת משחק הגומלין מול קאיירט אלמטי בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, לקושי שחשו הוא וחבריו במשחק הראשון ואיך לנצל את הביתיות כדי לנצח את המשחק.

"אין ספק שקאיירט היא יריבה קשה מאוד. אני חושב שהמשחק יהיה מאוד מורכב. אני חושב שהם יבואו לשחק במשחק חוץ שישתמשו בו בנשק של התקפות מתפרצות ואנחנו צריכים להיות מוכנים ב-100 אחוז כי זה לא יהיה משחק פשוט".

על השינוי שעברה הקבוצה הקיץ:

"אני חושב שהרוח של מכבי חזקה מכל שינוי או מכל סערה כזו או אחרת. לאורך 7 העונות שלי תמיד היינו בעין הסערה. זה חלק בלתי נפרד מהמועדון. אנחנו מכירים את התקופות של השינויים האלה ומוכיחים שהרוח של המועדון חזקה מהכל. המטרה היא להתקדם ולהשתפר".

DSC_8066

 

על המשחק הראשון בקזחסטן:

"המשחק הראשן היה הראשון שהרגשנו דרגת קושי גבוהה מאלו שהיו לפני כן. זה היה המשחק המשמעותי הראשון מול יריבה עם יכולות טובות מאוד. לכן לקח לנו זמן להיכנס לעניינים. מחר אנחנו כבר יודעים טוב מאוד לאן אנחנו הולכים. לא תהייה לנו הפריבילגיה להיכנס למשחק לאט".

על הלחץ שהקבוצה מפעילה בחלק הקידמי:

"כשחקן אני יכול ולומר הפגרה הקצרה פוגעת, אבל מצד שני כיוון שאתה לא מאבד הרבבה אז אתה נכנס לעניינים יותר מהר. אנחנו מנסים להתייחס לצדד החיובי בנוגע לפגרה הקצרה".

על האריס מדוניאנין: 

"האריס נכנס מהר מאוד לעניינים. הוא שיחק כמעט את כל המשחקים והשנה הוא ממשיך את היכולת שלו. הוא שחקן שמכיר את מכבי ואת הרוח ש