_Q7A8963

תופעת קבוצות התגלית הן כבר שם דבר בארץ, וכעת גם מכבי תל אביב מצטרפת להיות חלק מהחוויה בישראל שעוברים הצעירים היהודים במהלך התקופה שלהם בארץ. שיתוף הפעולה נוצר דרך 'קרן מכבי תל אביב' שהזמינה את קבוצת תגלית לקרית שלום, ואלו נענו בחיוב.

הבוקר (ד') הגיעו כ-50 משתתפי תגלית אל מתחם האימונים ועברו יום שהחל עם הרצאה שהעביר קפטן קבוצת הנוער תומר אלטמן, אשר שוחח עם הקבוצה שהגיעה והסביר להם על התהליך שעבר כשחקן מכבי, על הערכים שמקנים לשחקנים מחוץ למגרש וגם על החוויות שלו ממשחקי ליגת האלופות לנוער. הקשר המשיך וענה על השאלות של האורחים ולסיום כמובן קינחו בתמונה משותפת.

לאחר השיחה עם אלטמן, הקבוצה התחלקה לשתיים כאשר חלק אחד בקבוצה עבר אימון בדשא של קרית שלום תחת הדרכתו שלAQ7A9059 המאמן עידן קזיניץ, בעוד שהחלק השני של הקבוצה עבר הרצאה בנושא ספורט, כדורגל וישראל שניתנה להם על ידי ג'וש הליקמן, ראש 'קרן מכבי תל אביב' שסיפר על החיבור שנוצר: לקבוצת התגלית הייתה כאן חוויה מדהימה שחיזקה את התחושות והקשר עם ישראל, יהדות, ספורט, ציונות וכמובן מכבי תל אביב. השתתפו במצגת אינטראקטיבית, שוחחו עם קפטן קבוצת הנוער וגם עברה אימון בדיוק כמו בוגרים, מה יכול להיות טוב יותר?".