מכבי תל אביב תחל מחר (21:00, שידור ישיר הערוץ 20) את דרכה בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית, כשיתארחו ברומניה מול היריבה פנדורי.

המאמן שוטא ארבלדזה, התייחס ליריבה שהחלה את משחקיה בליגה המקומית עם ניצחון 1:2, ואמר: ""יש הרבה ציפיות. אנחנו בסוג של תחילת עונה. עוד לא שיחקנו משחק ליגה או גביע אחד. פתחנו את העונה מאוד  מוקדם. משבוע הבא נשחק כבר יותר משחקים כי נשחק משAQ7A0299חקי גביע בישראל וזה אומר שיותר שחקנים יקבלו יותר דקות משחק גם פנדורי שיחקו מעט משחקים עד כה למעשה רק משחק אחד בליגה. יהיה משחק קשה פה. זה תמיד קשה לשחק משחק חוץ, ואנחנו ננסה להשיג תוצאה טובה במשחק הזה כדי לחזור לישראל עם יתרון לקראת משחק הבית".

על הציפיות מהקבוצה שלו אמר המאמן:

"אני מתייחס רק למשחק הזה ספציפי. זה יהיה ללא ספק משחק קשה ואנחנו נצטרך לעבוד קשה כדי להשיג תוצאה טובה. השחקנים יודעים לאן הם הגיעו ומה מצפים מהם ואני מצפה לראות משחק טוב שלהם מחר. במכבי תל אביב תמיד יש לחץ וזה טוב. ככל שנדע להתמודד עם זה נצליח יותר. בכל טורניר אנחנו עושים את הכל. המועדון והמדינה מחכים לתוצאות טובות. ככה שזה טוב מבחינתנו"

על כך שהמשחק לא משוחק באצטדיון הביתי:

"לא חשוב איפה המשחק משוחק עבורנו זה עדיין משחק חוץ. הקבוצה הביתית בחרה לשחק פה ואין לי מה לומר על זה".AQ7A0280

על שחקן המפתח של הרומנים:

"אני לא יכול לומר שאני מפחד משחק כזה או אחר. כמובן שיש שחקן כמו יואן הורה, שזה מישהו שאנחנו נצטרך לשים לב אליו".

הקשר, האריס מדוניאנין, הוסיף: "אני יודע שהכדורגל הרומני הוא כדורגל טוב. צפינו בוידאו וראינו שמדובר בקבוצה טובה. נצטרך להיות הכי מוכנים כדי להשיג תוצאה טובה"