ב-25/06/2012 חתם בלם ספרדי בשם קרלוס גרסיה במכבי תל אביב. היום (א'), אחרי ארבע עונות, שלוש אליפויות, זכייה בגביע המדינה ובגביע הטוטו, העפלה לליגת האלופות ולליגה האירופית, היום לאחר 160 משחקים במדים הצהובים, קרלוס גרסיה עוזב את מכבי תל אביב.

הבלם המעוטר כינס מסיבת עיתונאים לרגל עזיבתו את המועדון, באירוע מרגש בו אמר את הדברים הבאים: "ראשית אני רוצה להודות לכם העיתונאים שבאתם. רציתי לדבר איתכם ועם האוהדים שלנו. כפי שאתם יודעים זה היום האחרון שלי. אמרתי גם בסרט שעשינו באתר הרשמי, מאוד קשה לי לעזוב, אבל בחיים צריך לעשות החלטות קשות. ברגע שיש סיכוי הכי קטן שלא אתן את כל כולי, אני לא אעשה את זה למועדון. אני מצטער שאני לא יכול להעניק חזרה את כל האהבה שהעניקו לי. אמרתי מהיום הראשון שאני לא בטוח אהיה השחקן הכי טוב, אבל כן אלחם עד הסוף, בכל משחק. אני גאה שלא שמרתי אפילו גרם אחד מהאנרגיה שלי. ".

על ההחלטה לעזוב332A2143

"אלה היו השנים הטובות בחיי, אבל צריך לקחת החלטות בחיים. אני רוצה שיזכרו אותי טוב, ולא כאחד שלא הצליח לרדוף אחרי החלוצים. אני רוצה שיהיה לאנשים זיכרון טוב ממני. דווקא כשערן עזב היו לי מחשבות על להשאר, אני לא יכול להצביע על הרגע בו נפלה ההחלטה בליבי. אם אני אשאר פה זה יהיה אנוכיות. אני נהנה מהחיים, המשפחה יותר ממאושרת, אני מכיר את הליגה. אני לא עוזב בגלל כסף, הרי הייתה לי עוד שנה לחוזה. בפעם האחרונה שחתמתי חוזה במכבי לא התווכחתי על שקל. אולי אני עושה טעות שאני עוזב ואולי לא, אני יודע שנתתי הכל. הגעתי לדברים שלא חלמתי עליהם. אני מעדיף ללכת עכשיו ואולי לחזור לפה בעתיד".

על הקשר עם ג'ורדי

"אני רוצה להודות לג'ורדי שנתן לי הזדמנות להגיע לפה. אם לא הוא לא הייתי מגיע. אנשים לא חושבים דברים טובים על ישראל ואני מודה שפחדתי בהתחלה. אני חושב שעכשיו היחסים שלי עם גורדי ישתפרו. לפעמים הוא לא אהב דברים שהוא עושה וגם להיפך, אבל מיד היה לי את הביטחון לומר לו דברים בפנים. עם זאת, הוא הבוס שלי אז תמיד כיבדתי אותו. אולי עכשיו היחסים בינינו ישתפרו. גם בשבילו זה יום קשה, הוא לא כאן במסיבת העיתונאים אבל הוא תמיד איתי".

על מכבי לאחר תקופתו

"אני מקווה שמכבי תשתפר מהתקופה שלי. כשהגעתי אבי נמני היה השחקן הכי גדול ולא ידעו מה יעשו בלעדיו. ככה היה גם עם גווארדיולה בברצלונה. זה רק מראה שהמועדון מעל הכל, מכבי תמיד תהיה המועדון הגדול ביותר בישראל. אני מקווה שאני אהנה מצפייה במכבי. מקווה שהם ישיגו את מה שמגיע למועדון. יש שחקנים כמו גל, כמו בניון שהגיע. יש שחקנים עם אופי בחדר ההלבשה שיקחו את הקבוצה. זה לא רק כדורגל ואיכות, אלא מה שבפנים. אולי עכשיו הם יצעדו קדימה. יואב זיו, שרן ייני וגל הראו לכל השחקנים שהגיעו מה זה מכבי. איך שצריך לעבוד, להתאמן ולהיות שחקן מכבי. גל יודע שעכשיו הוא ואנשים חדשים יצטרכו להראות את זה".

על הפרידה שלו מהשחקנים

"כמובן שבכיתי כשנפרדתי, היה קשה לעזוב אותם. אנחנו משפחה. בכינו, צחקנו ורבנו בינינו. זה היה מאוד מרגש, רציתי לומר אלף דברים ושכחתי לומר את הרוב. זה היה אמוציונלי מאוד ואני רוצה לומר להם תודה. אפילו שאני לא מדבר עברית לצערי, הרגשתי כאחד מהם. גם המאמנים שהיו פה, אנשי המשרד וכולם".

על הזכרון שהוא לוקח איתוו332A1458

"יש לי הרבה זכרונות, לא רק בכדורגל. הבת שלי נולדה פה. יש לי כל כך הרבה זיכרונות מתוקים, השנים הטובות שלי כשחקן כדורגל היו כאן. קשה לי להאמין שאהיה מאושר יותר במקום אחר".

על ההשוואה לשורה אובארוב

"זה כבוד בשבילי שמשווים אותי לשורה. שורה הוא אחד שאתה רוצה להיות כמוהו. זו גאווה שאומרים שאני השורה הספרדי".