אז נכון שאיחרנו, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם לא. לא ככה?! אז יאללה, תפתחו יומנים ובואו ניישר קו, כי לא מעט מצפה לנו החודש:

7 ביולי, סלובניה: משחק הגומלין נגד גוריצה, סיבוב ראשון במוקדמות הליגה האירופית

אחרי הניצחון 0:3 במשחק הראשון הצהובים ייצאו למשחק חוץ בסלובניה במטרה לגמור את הסיפור ולהבטיח את הכרטיס לסיבוב השני במוקדמות. אגב, אנחנו כמובן נהייה שם כדי לספק לכם את כל התמונות, ראיונות ועדכונים מסלובניה ישירות לאפליקציה ולאתר הרשמי של המועדון.

בוידאו: תקציר המשחק הראשון נגד גוריצה

 14 וה-21 ביולי, סיבוב 2 במוקדמות הליגה האירופית: קאייראט אלמאטי הקזחים או טאוטה האלבנית?

במידה והכל יעבור כשורה, בלי תקלות במשחק החוץ בסלובניה, מכבי תפגוש כבר בשבוע שלאחר מכן את היריבה בסיבוב השני שתהייה אחת מהשתיים: אלמאטי הקזחית או טאוטה האלבנית. במשחק הראשון בין השתיים בסיבוב הראשון ניצחה בחוץ אמאטי 0:1 וחזרה עם יתרון משמעותי למשחק הגומלין אצלה בבית. בכל מקרה המשחק הראשון יערך ביום חמישי ה-14 ומשחק הגומלין יערך ב-21 ביולי. אז מי זו תהייה ואיפה יערך המשחק? נספר לכם בהמשך.

15 ביולי, הגרלת הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית

אחרי המשחק הראשון בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, שוב בתקווה שנהייה שם, ייצאו נציגי מכבי לניון שבשוויץ לקראת הגרלת הסיבוב השלישי כשבר תקבע מי עשויה להיות היריבה של הצהובים בסיבוב השלישי במידה ונעפיל. בואו נעצור פה כדי לא לנאחס. פשוט תרשמו שתדעו. unnamed (2)

30 ביולי, מחזור ראשון בגביע הטוטו

המפעל שמהווה הקדמה לקראת שריקת הפתיחה של הליגה צפוי להיפתח בסוף החודש, אם כי לא ברור אם מכבי תשחק בשבת הזו או בימים שלאחר מכן. בכל מקרה בעונות האחרונות המשחק שפתח את המחזור הראשון של הצהובים בגביע הטוטו היה בדרך כלל – דרבי. האם גם עכשיו זה יהיה כך? את סדר המשחקים נדע כמובן בהמשך החודש.

נזכיר לכם שאם תהיתם איך להגיע למשחקים, אז אנחנו כבר דאגנו לכם לדרך המהירה, קלה והאטרקטיבית. מכבי תל אביב בשיתוף FANZONE ורכבת ישראל דאגו לכם לשאטלים שייקחו אתכם ישירות מתחנת הרכבת בנתניה לאצטדיון וחזרה. איך נרשמים? כל הפרטים בפנים.

רגע רגע, אל תסגרו את היומן. התגעגעתם לבוא ולראות את השחקנים בקריית שלום? אז כבר החודש מסורת יום קהילה חוזרת בנוסף לביקור של שחקנים בחנויות הרשמיות של המועדון. כל הפרטים והתאריכים יימסרו במהלך החודש, אז כדאי לכם להמשיך ולעקוב אחר האפליקציה והאתר הרשמי של המועדון.