מכבי תל אביב בליגה האירופית. זה קרה אחרי הניצחון הדרמטי בדו קרב פנדלים 3:4 על היידוק ספליט והמאמן שוטא ארבלדזה יכול לרשום וי גדול על העפלה לשלב הבתים אחרי קמפיין מוקדמות שהחל מוקדם עוד בחודש יוני.

"לפני שאענה על שאלות אני מעוניין לברך את כולם על אוירה נפלאה באיצטדיון ומגיע קרדיט גדול לקהל המקומי. שיחקנו היום נגד שלושה יריבים, היידוק, הקהל והמגרש שאני חייב להודות שהיה נוראי ופגע במשחק של שתי הקבוצות", אמר ארבלדזה.

_Q7A8909

"הקמפיין שלנו החל מוקדם, לאחר 10 ימי אימונים והיינו צריכים לעבור 8 משחקים על מנת להעפיל", הוסיף המאמן. "בזמני במידה והיינו עוברים 8 משחקים היינו מעפילים לגמר אבל אנחנו מאושרים שהעפלנו לשלב הבתים זו הייתה אחת המטרות ואני שמח שהגשמנו אותה".

על תנאי המגרש הוסיף:

המגרש כשצפינו בו בטלוויזיה לא נראה כל כך רע אבל כשהתאמנו עליו הבנו כמה רע. זה שינה לנו את תכנית המשחק וגרם לנו להיות מרוכזים בכל שנייה כי הכדור קופץ ויכול להיכנס בכל רגע. אמרתי לשחקנים להיות סבלניים כי באנו לכאן על מנת לכבוש שער חוץ אולי שניים ולראות איך יתפתח המשחק ואני שמח שעשינו זאת. בשנה שעברה שיחקנו בליגת האלופות והקהל של תל אביב אהב את זה כי הוא אוהב כדורגל אבל אני מחכה בקוצר רוח לראות את הקהל של מגיע ולהרגיש אותו כי עד עכשיו רק שמעתי עליו אבל לא ממש חוויתי אותו, אולי בגלל המעבר לנתניה אבל אני בטוח שזה עוד יקרה".

השוער, ראייקוביץ', שהצליח לעצור את אחד מהפנדלים, אמר בסיום המשחק: "