מכבי תל אביב שבה אחרי פגרת הנבחרת לליגת העל וביום ראשון (11/09) הצהובים יארחו בנתניה את בית"ר ירושלים במחזור השלישי בליגה, והמאמן שוטא ארבלדזה התייחס ליריבה שכבר הקשתה על הצהובים לא מעט בעונה שעברה:

"לא ראיתי את המשחקים של בית"ר מהעונה שעברה. בעונה שעברה היה מדובר במאמן אחר. העונה יש אווירה אחרת, שחקנים אחרים. ראינו את משחקיהם בליגה, באירופה ובגביע הטוטו ככה שאנחנו יודעים שמדובר בקבוצה טובה".

על החיזוק שלא הגיע בהגנה:

"אנחנו  תמיד בוחנים שחקנים שיכולים לחזק אותנו. ככה שאם אנחנו מחליטים להביא שחקן זה כדי שהוא יחזק אותנו. אני עדיין מאמין שבסגל שלנו יש מספיק שחקנים כדי לעמוד בכל אתגר ובכל מפעל".

על שני שחקני החיזוק שמכבי הביאה:

"הבאנו אותם כי אנחנו חושבים שהם יכולים לעזור לנו. יחזקאל הוא שחקן צעיר ומאוד ממהיר. חיפשנו גם חלוץ והבאנו את וידאר שהוא חלוץ שיודע ללחוץ ולהלחיץ".

על העובדה שברק יצחקי נישאר בחלון העברות:

"מאז שאני פה אנחנו יודעים כמה ברק יצחקי חשוב לנו. אמרתי שאני לא אוותר עליו כל כך מהר. ראינו שבשנייה אחת הוא יכול לשנות משחק עבורנו זה כבר קרה נגד היידוק. הוא גם היה הראשון לבעוט את הפנדל לבקשתו במשחק בקרואטיה וזה מראה הרבה עליו. אתם תזכרו אותו לא בגלל שהוא שיחק הרבה משחקים אלא בגלל השערים והרגעים הגדולים שהוא יביא לנו העונה הזו".