פרי גיים

המחזור השלישי של ליגת העל זימן מפגש גדול כשמכבי תל אביב אירחה את בית"ר ירושלים באיצטדיון נתניה. לאחר ששבו מפגרת הנבחרות, הצהובים קיוו להמשיך את רצף הניצחונות בליגה גם מול הקבוצה של רן בן שמעון. מאמנה של מכבי שוטא ארבלדזה העלה ב-11 הפותחים את הרכש החדש מאיסלנד וידאר קייארטאנסון בהופעת בכורה, יחד עם אוסקר סeאריונה וטל בן חיים החלוץ בחוד. בהגנה היו אלו דור פרץ ובן חיים הבלם במרכז, כשבכנפיים פתחו עומרי בן הרוש ואלי דסה.

עוד לפני שריקת הפתיחה נפרד המועדון מזיו אריה שכיהן במאמן קבוצת הנוער שלוש שנים וגם הציגה את שיתוף הפעולה החדש עם עמותת 'ספיישל אולימפיקס'.

מחצית ראשונהAD0Y3033

האורחים ניצלו חולמניות בהגנת מכבי כבר בדקה הראשונה, כאשר איתי שכטר נשאר אחד על אחד עם פרדראג ראייקוביץ' ברחבה, אך הסרבי הדף היטב. ארבע דקות לאחר מכן גם מכבי הגיבה עם הזדמנות משלה כשטל בן חיים החלוץ הרים צ'יפ נפלא לוידאר, אך האיסלנדי לא הגיע לכדור. דקה לאחר מכן, הופסק המשחק בשל הפסקת חשמל.

המשחק חזר בדקה ה-15, אך האירוע המשמעותי התרחש רק בדקה ה-38. מהלך אישי של בן חיים הותיר את מיכה בעמדה טובה לשער, אך הדיפה גדולה של קליימן מנעה שער בטוח. ארבע דקות לאחר מכן מכבי ספגה ראשונה במשחק. הרמה של עוז ראלי מצאה את איתי שכטר שהוריד עם החזה לעידן ורד, והאחרון הכניע את ראייקוביץ'. 0:1 לבית"ר בדקה ה-42, שנשמרה עד המחצית.

מחצית שנייהAD0Y3073

שתי הקבוצות החלו את החצי השני ללא חילופים. בדיוק כמו במחצית הראשונה, מכבי אפשרה לבית"ר להגיע להזדמנות שלא נוצלה למזלם של הצהובים. המשחק המשיך להראות לא טוב מבחינתה של קבוצתו של ארבלדזה, אך בסביבות הדקה ה-65 מכבי חזרה לשלוט במשחק בצורה חיובית, בעיקר בזכות פעולות חיוביות של בן חיים הבלם והאריס מדוניאנין.

בדקה ה-59 מכבי הצליחה לחזור למשחק. קרן של מכבי נלקחה על ידי האריס מדוניאנין שמצא את הראש של נוסא איגיבור. הניגרי דייק מתוך רחבת החמש ואיזן את התוצאה, 1:1 בנתניה.AD0Y3652

הצהובים המשיכו ללחוץ על דוושת הגז וזה השתלם להם. האריס מדוניאנין שלח כדור עומק חכם לוידאר קייארטאנסון שהוכשל ברחבה על ידי בוריס קליימן, ומנשה משיח הורה לנקודה הלבנה. בן חיים החלוץ ניגש לכדור ובבעיטה נפלאה לפינה העליונה העלה את מכבי ליתרון ראשון במשחק. 1:2 מכבי.

התוצאה נשמרה עד לסיום, אך שער מאוחר של שמעון אבוחצירה שנגח כדור מקרוב, הורה על חלוקת נקודות.