אכזבה גדולה בתום 90 דקות באיצטדיון נתניה. לאחר שהצליחו לחזור מפיגור, החניכים של שוטא ארבלדזה ספגו שער מאוחר שהורה על חלוקת נקודות בין הצדדים בסיום המחזור השלישי בליגת העל.

ארבלדזה עצמו התייחס לתוצאה ואמר: "זה הכדורגל וזה קורה בכל רמה. בסוף היום, זו הסיבה שאנשים אוהבים את המשחק הזה. היינו יכולים לגמור את המשחק אבל לא עשינו את זה. צריך לתת קרדיט לבית"ר. אני ממש לא כועס על בן חיים.

שוטא ארבלדזה לאחר המשחק נגד בית"ר

על משחק ההגנה

"אנסח זאת ככה. כשהבחורים מגיעים רק לכמה אימונים לפני משחק, קשה לאחד את כולם. הקצב פחות טוב, התיאום פחות טוב וחלקם הגיעו פצועים. קשה ששני בלמים שלך חוזרים פצועים. התחלנו רע את המשחק, למרות שהזהרתי את השחקנים מהאפקט של המשחקים הבינלאומיים. היינו רשלניים במגע הראשון, הקרנות שלנו היו רעות, אבל במחצית השנייה השתפרנו, החזקנו בכדור והגענו למצבים, אבל צריך לתת קרדיט לבית"ר.

על הבכורה של וידאר

"אני לא אנתח שחקן שחקן, אני מסתכל על קבוצה. וידאר עשה מעט מאוד אימונים הוא עדיין לא יודע את כל השמות של השחקנים אפילו, אבל הוא נכנס טוב למשחק".

 

"אני מכבד את כל הדעות ואני מוכן להקשיב לכולם, אבל דברים לא קלים כמו שחושבים ואי אפשר להביא את מי שאתה רוצה. יש מגבלות וקשיים, אבל זה לא קשור לעמדה כזו או אחרת. השחקנים עשו טוב עד עכשיו. הנקודות כבר לא יחזרו, צריך להמשיך הלאה".

על החילוף של שחקנים התקפיים

"לא חשבתי שעוד קשר באמצע יעזור, וגם בית"ר לא איימו עלינו לקראת הסוף. הפאול היה פאול ואי אפשר לעשות הרבה בנוגע לזה. היינו צריכים להיות יותר מרוכזים, אבל החצי השני היה שיפור והיינו צריכים לקחת את הנקודות, אך לא אקח את הקרדיט משחקני היריבה".

על המשחק נגד זניט

"זה משחק ברמה של צ'מפיונס ליג. המאמן הוא ותיק ומאמן שנים רבות, המועדון מכיל שחקנים איכותיים רבים ואנחנו אוהבים את המשחקים האלו. זה אתגר טוב עבורנו ואנחנו מצפים עבורו".