הדרבי הגדול של תל אביב חוזר. ביום ראשון תארח מכבי תל אביב את הפועל (21:00, נתניה) לדרבי הראשון בליגה. שוטא ארבלדזה וגל אלברמן הגיעו למסיבת העיתונאים לקראת המשחק.

המאמן התחיל את מסיבת העיתונאים ואמר: "זה שבוע חשוב שמתחיל בדרבי. אנחנו מסתכלים ספציפית על הפועל ללא רגשות, לדעת איך הם יכולים להסב לנו נזק ומה עשוי שינוי המאמנים להשפיע על צורת המשחק שלהם. אני יודע שמאמן לא יכול להביא 20 שחקנים איתו, אז השחקנים הם אותם שחקנים. אני מאמין שהוא לא יכול לשנות קבוצה לגמרי. אני יודע שהוא מוטיבטור ומה הוא יכול לתת לקבוצה. הוא מאמן מצוין עם רקורד באירופה.

בסופו של יום זה משחק כדורגל נהדר. כשאנחנו מרוכזים ובכושר אנחנו יכולים לעשות את זה, נראה כמה קשה זה יהיה ביום ראשון".

לגבי כשירות השחקנים

"כל השחקנים כשירים חוץ מאבי ריקן".

על מה שלקחו מהמשחק נגד זניט

"השארנו את המשחק נגד זניט מאחרינו. התרופה הכי טובה הייתה לנצח, זה הדבר שאנחנו הכי אוהבים וזה מה שעשינו. ניתחנו את הטעויות לקראת העתיד. זה לא זיכרון טוב, אבל חיזק אותנו. אני מקווה שזה לא יקרה שוב, אבל אנחנו יודעים מה קורה בכדורגל".

על הפריחה של טב"ח הבלם

"לטל היה קשה כי הוא היה פצוע. ניסיון היה לו תמיד. יש ימים פחות טובים לכל שחקן כדורגל והגיע מאמן ונפתח חלון הזדמנות שהוא נכנס יפה אליו. אין לי פייבורטים, אני חושב מי יכול לעזור לי לנצח. אם מישהו משחק טוב אני מעודד אותו ונותן לו קרדיט".

על מי שהוא חושב שתנצח

"לא משנה איך הקבוצות נראות לאחרונה, זה משחק שנובע מתשוקה ומתח. אני לא יכול להגיד שיש לי יתרון, אבל כל מאמן חושב שהוא הולך לנצח. בסיום המשחק נראה מי תנצח"

גל אלברמן שהגיע גם הוא למסיבת העיתונאים אמר: "לדרבי יש משמעויות נוספות, אבל השלוש נקודות האלו מאוד חשובות עבורנו. אנחנו עובדים קשה כדי לאגור כל נקודה ונקודה. אנחנו פחות מתעסקים ביריבה הזו ובכלל".

על כך שאומרים שהם פייבורטים

"בשנים שלי כאן היו שנים שהפרשי הכוחות היו גדולים מהיום, וקשה לי לזכור דרבי קל. זה משחקים שמוכרעים מדברים קטנים, ככה יהיה גם מחר".

על היריבות עם ב"ש

"אנחנו מתעסקים בכדורגל. לתקשורת זה טוב להעריך מאבקי צמרת, ויש קבוצות טובות שבאמת יש להן איכויות. אנחנו מתרכזים בעבודה שלנו. העזיבה של ערן ושחקנים אחרים גרמה לפסטיבל שלם במהלך העונה, אבל אנחנו מנסים למלא את החלל. בזה אנחנו מתעסקים".

על מכבי שלאחר עזיבת ערן זהבי

"תמיד עבדנו ביחד למרות ההשפעה של ערן. לנישה שלו נכנסו מספר שחקנים אחרים כמו שחשבנו. ידענו שנצליח למצוא פתרונות לדברים מקצועיים ולא מקצועיים. סקאריונה ווידאר לא הגיעו להחליף ספציפית את זהבי. הם הגיעו כדי להשלים את הקבוצה חדשה שנבנית. עד עכשיו אנחנו שמחים מהתוצאות ושואפים להשתפר".