בסיום ההפסד הדרמטי 4:3 לזניט סט. פטרסבורג, התייחס המאמן שוטא ארבלדזה לחוק החדש שהופעל בשער השני שספגה הקבוצה אחרי ההרחקה של אלי דסה ואמר:

"אני חייב להיות כנה שה חוק חדש, שאומר שאלי היה צריך לצאת החוצה. אבל החוק מטרתו לא הייתה להעניש את הקבוצה פעמיים בהרחקה ובכדור מתוך הרחבה. שאלתי את השופט מה קורה אם השחקן לא יודע שאסור לו לגעת בכדור, אני לא ממש מבין את החוק או מטרתו. אבל אני לא חושב שזו הסיבה העיקרית שבגללה הפסדנו. אם דסה לא היה נוגע בכדור הוא היה סופג כרטיס אדום אבל לא הייתה בעיטה חופשית. החוק עלה לנו בעונש כפול". 4Z6A0441

על מה שקרה בעשר הדקות האחרונות:

"זה משהו שאנחנו צריכים לשפר. אם לא היינו בעשרה שחקנים זה היה שונה אבל זה לא היה צריך להשפיע עלינו ככה. מעבר לזה, אנחנו מבינים שזו הרמה".

האם הייתה בעיה מנטלית שהובילה למהפך:

"כדורגל הוא משחק פשוט. אותם שחקנים שמתאמנים ביחד כל הזמן. אני לא יודע לדבר על בעיה מנטאלית. אני רוצה לתת לשחקנים בכל זאת קרדיט על העמידה הטקטית. היו לנו הזדמנויות וכבשנו שערים יפים. קרה מה שקרה. עכשיו צריכים להתאושש לקראת המשחק הבא ולנצח את המשחק".

על החלק שלו בתוצאה:

"אם מנתחים את המשחק רואים שהשחקנים דיברו ביניהם וידעו מה הם צריכים לעשות. הייתה מולנו קבוצה מעולה שהראתה את היכולת שלה בדקות האחרונות. השחקנים נתנו את הכל. אמרתי לשחקנים שלי שאנחנו יכולים לשחק את המשחק שלנו ועובדה שגם כבשנו שלושה שערים אבל יכולנו לכבוש עוד. זה יום רע בשבילי אבל השחקנים יכולים להסיק מכזה משחק שהם יכולים לעשות את זה גם במשחקים הבאים".