אני נרגש מהזכות שנפלה בחלקי, כיו"ר ספיישל אולימפיקס ישראל, לברך על התמיכה והידידות של מועדון מכבי תל אביב.

זהו יום היסטורי עבור הכדורגל הישראלי בכלל, וספורטאיSpecial Olympics Israel  בפרט. בשם ספיישל אולימפיקס ישראל ניתן לי הכבוד להודיע כי מועדון הכדורגל מכבי תל אביב יהיה מעתה שגרירנו בישראל ובעולם כולו.

בעיני רוחי לא יכולה היתה להיות הצהרה גדולה וכנה יותר מצדו של מר מיטשל גולדהאר, בעלי המועדון, כלפי אנשים עם לקויות שכליות.

"ביחד נוכל להמשיך לתת לאנשים עם לקויות שכלית הזדמנות לממש את הפוטנציאל שלהם, לפתח כושר, להפגין אומץ וניסיון, שמחה וידידות"

כאשר שחקני מכבי תל אביב יצעדו הערב על מגרש הכדורגל, הם ילבשו חולצות ייצוגיות ייחודיות עם הלוגו של ספיישל אולימפיקס עליהן, זאת על מנת לספר לישראל ולעולם כי ביחד נוכל להמשיך לתת לאנשים עם לקויות שכלית הזדמנות לממש את הפוטנציאל שלהם, לפתח כושר, להפגין אומץ וניסיון, שמחה וידידות.

אציין כי 11 חולצות במהדורה מוגבלת עם הלוגו של Special Olympics וחתימות של השחקנים עליהן, יימכרו לכל המעוניין במטרה לגייס כספים עבור פעילות ספיישל אולימפיקס ישראל ובמיוחד לפעילות משותפת עם מכבי תל אביב, לרבות שבוע הכדורגל האירופי (מאי 2017) ופרויקט Unified המחבר אנשים עם ובלי לקויות שכלית בפעילות ספורט.

לסיום, אני מבקש להזמין את כל אוהדי מכבי לבוא ולחגוג עמנו במהלך משחקי ספיישל אולימפיקס ישראל הקרובים, אשר יתקיימו במכון וינגייט ב-26-27 בספטמבר. במשחקי ישראל ישתתפו למעלה מ -1,300 ספורטאי ספיישל אולימפיקס אשר יתחרו מספר רב של ענפי ספורט וביניהם כדורגל.

בנוסף, מרוץ הלפיד האולימפי של המשחקים יחל ב – 18 ספטמבר ויעבור ברחבי הארץ, והוא, כמובן ,פתוח לכולם על מנת להצטרף ולרוץ "יד ביד" עם הספורטאים.

שוב, הרשו לי לומר תודה גדולה מכל הלב למכבי תל אביב, למר גולדהאר, ולקרן מכבי תל אביב על השותפות הנפלאה הזו, ואני מצפה לפגישתנו הקרובה.