איצטדיון: טדי (34,000 מקומות)

מאמן: רן בן שמעון

המאמן, שכבר הספיק לזכות בתואר האליפות, הגיע הקיץ לבית"ר ירושלים אחרי שבעונה שעברה אימן במכבי פ"ת, אבל לא סיים את העונה בחצר של הלוזונים.

אלי טביב בחר במאמן המנוסה על אף שבקבוצות הגדולות בהן אימן לא הצליח להגיע להישגים שציפה. האם בית"ר ירושלים היא הקבוצה הבכירה הראשונה איתה בן שמעון ירשום הישגים? פתיחת העונה במוקדמות הליגה האירופית, על אף ההדחה בפלייאוף, נחשבה בהחלט למרשימה. עם זאת, אובדן שחקן המפתח – עומר אצילי תהפוך את פתיחת העונה ללא פשוטה במיוחד, כשכבר בשני המחזורים הראשונים רשם המאמן רק שתי נקודות.

אקסים ומכרים : מעבר להכרות עם המאמן (בן שמעון אימן במכבי לתקופה קצרה בעונת 2008/09) בסגל היריבה מהבירה תוכלו למצוא את דן אייבינדר שכבר הספיק לזכות עם מכבי בשתי אליפויות כולל טרבל והופעה היסטורית ב-32 הגדולות בליגה האירופית.

MTA__1420059419_E31C0206_resize

שחקן נוסף שרשם היסטוריה במדי מכבי והיום משרת את בן שמעון הוא עוז ראלי, שנכלל בסגל הרחב של הצהובים בליגת האלופות בעונה שעברה, אך כבר באמצע העונה עזב לעירוני קריית שמונה.

טרום עונה: הקבוצה של בן שמעון פתחה טוב את טרום העונה בשלבי מוקדמות הליגה האירופית, כשבדומה למכבי עשתה את המסלול הארוך שהחל כבר בסוף חודש יוני וצלח עד לשלב הפלייאוף הכניס הרבה רוח במפרשים של הבית"רים.  אבל משחקי גביע הטוטו סימנו לבן שמעון על לא מעט בעיות בסגל כשבית"ר לא רשמה עד כה שלוש תוצאות יקו (1 בגביע הטוטו ועוד 2 בליגה).

גם העובדה שעומר אצילי, ללא ספק שחקן המפתח של בית"ר בעונה האחרונה יחד עם רוקאביצה, לא מעודדת את בן שמעון. מן העבר השני, בן שמעון זכה לרכש לא רע בעיקר בצד הזרים שכלל את מרסל הייסטר, המגן הגרמני שיחד עם ארי סאבו בהחלט מהווים חיזוק משמעותי יחד עם הרכש הישראלי בדמותו של עידן ורד.

זכוכית מגדלת: ההתקפה של בית"ר

החתמתם של אריק סאבו והייסטר אמורה הייתה לחזק את קו ההגנה של בית"ר אולם כרגע קשה לראות את זה בא לידי ביטוי. מן העבר השני, קשה להתעלם מההתקפה של בן שמעון שכוללת את עידן ורד, איתי שכטר, שמעון אבוחצירה ויעקב בריהון הרכש המפתיע. הרביעייה הזו כבר הצליחה להביך לא מעט הגנות כולל במשחקים במוקדמות הליגה האירופית ובהחלט מהווה איום על ההגנה של מכבי.