גיא צרפתי מצטרף למחלקת הנוער של המועדון כמאמנה הראשי של קבוצת הנוער מכבי תל אביב 'שחר'. צרפתי (37), עשה את צעדיו הראשונים בכדורגל כשחקן במחלקת הנוער של מכבי תל אביב וצמח כל הדרך אל הקבוצה הבוגרת, עמה זכה בגביע המדינה.

המנהל הביצועי פטריק וואן לוון אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אנו מקדמים בברכה את חזרתו של גיא צרפתי אל מכבי תל אביב, המועדון בו עשה את צעדיו הראשונים כשחקן במחלקת הנוער וממנה העפיל עד לקבוצה הבוגרת. תפקידו החשוב של גיא כמאמן קבוצת הנוער יהיה לעזור למחלקה בפיתוח וחינוך של שחקני העתיד הצעירים של המחלקה, תחת הפילוסופיה החדשה של המועדון על מנת שיוכלו בעתיד להילקח בחשבון כשחקנים לקבוצה הבוגרת. אנו מאחלים לגיא את מלוא ההצלחה בתפקידו החדש".MTA__1427806999_4

צרפתי עצמו סיפר לאתר על התחושות לאחר המינוי: "אני נרגש לחזור למקום שבו גדלתי. מגיל אפס אני זוכר את עצמי במכבי תל אביב. אבא שלי שני האחים שלי שיחקו במכבי והיו שותפים לתארים ופיאור מחלקת הנוער. האישיות שלי עוצבה במחלקה הזו, ואין שמח ממני לחזור הבית ולהקרין את מה שאני חוויתי יחד עם השיטה והדרך החדשה של המנהל המקצועי שאני מאוד מאמין בה".