אצטדיון: נתניה

מאמן: חיים סילבס

המאמן שנחשב לאחד מהצעירים בליגה פתח עונה שלישית כמאמן ראשי של הפועל רעננה בין 2012 ל-2014 תפקד כעוזר מאמן). שנתיים האחרונות הצליח סילבס להוביל את רעננה להישגים מרשימים בעיקר בליגה ובעונה האחרונה הצליח להעפיל עם הקבוצה הצנומה מהשרון לפלייאוף העליון וסיים בסיומו במקום השישי והאחרון עם 42 נקודות. AD0Y5308

עובר ושב:  סילבס נאלץ להיפרד בקיץ האחרון מלא מעט שחקני סגל בכירים המהווים את עמוד השדרה כמו אוונס קנגאווה, יובל שבתאי שעזב להפועל ב"ש, צ'אם ממדו והמגן ליאור לוי.

מן העבר השני בקבוצה מהשרון בחרו להתחדש במספר שחקנים ובניהם החלוץ, שחר הירש, שהגיע ממכבי חיפה ונחשב לפוטנציאל שהתקשה להגיע למימוש בקבוצה מהכרמל, אך בהחלט יכול להיחשב כיהלום לא מלוטש. המגן אלעד גבאי שמגיע עם לא מעט ניסיון, דור חוגי שסומן עוד במכבי פ"ת כפוטנציאל עתידי, גל אראל ורועי שוקרוני שהצטרף רגע לפני תום מועד חלון העברות והגיע מעירוני קריית שמונה.

טרום עונה:

הקבוצה של סילבס, אולי בגלל המהפכה בהרכב, פתחה את העונה ברגל שמאל. הצהובים כבר רשמו ניצחון על היריבה מרעננה. זה קרה בגביע הטוטו אותו סיימו שחקניו של סילבס במקום האחרון עם 2 נקודות בלבד ושער זכו אחד בלבד (סיימה ביחס שערים 6-1).  AD0Y5206

גם את הליגה רעננה פתחה רע כשפגשה את האלופה הפועל ב"ש והפסידה לה במחזור הראשון 1:2. במחזור השני הפסידה רעננה בביתה למכבי פ"ת 1:0 ואת הנקודה הראשונה רשמו במשחק החוץ בקריית שמונה כשסיימה בתיקו 0:0, אך איבדה את החלוץ שחר הירש שהורחק ולא יוכל לשחק נגד מכבי.

זכוכית מגדלת: רנה מיחליץ'

הקשר הסלובני נחשב לאחד הזרים המרכזיים של רעננה כבר בעונה שעברה. על הפוטנציאל שלו דובר רבות בעונה שעברה אך בתום 30 משחקים בהם שיחק הספיק לרשום רק 5 בישולים ו-3 שערים. העונה למיחליץ' יהיה ערך מוסף כשייצטרך להנהיג את מרכז המגרש של רעננה לצד הקפטן, שניר שוקר. עד כה כבש מיחליץ' את השער היחיד של רעננה העונה בליגה בהפסד 2:1 לב"ש.