קשר מכבי תל אביב, האריס מדונאינין התקשה להסתיר את אכזבתו מההפסד הדרמטי 4:3 לזניט סט. פטרסבורג, אחרי שהוא וחבריו הובילו בדקה ה-70 כבר 0:3. הקשר שכבש צמד אמר:

"לעולם לא ראיתי כזה דבר. כבר הובלנו 0:3 ואנחנו ספגנו 4 שערים בדקות האחרונות לא מצליח להבין את זה. אני לא יודע לומר מה הסיבה. שיחקנו 80 דקות מעולה. שלטנו במשחק ואחרי השער השני שקיבלנו משום מקום. אף אחד לא הבין למה השופט שרק. זו התוצאה. הפסדנו בבית, עשינו את הכל אבל זה לא מספיק".

AD0Y4588

על השאלה האם האמין שהוא יכול להפסיד כזה משחק:

"לא. בוודאי שלא. כשהתחלנו את המשחק היינו אנדרדוג. זניט היא קבוצה טובה מאיתנו, וכאשר הובלנו 0:3 היינו חייבים לשמור על זה. ברגע שנשארנו 10 שחקנים זזה היה יותר קשה. הם קבוצה עם שחקנים מעולים שיכולים להבקיע בכל רגע נתון. כל פס שלהם ב-10 הדקות האחרונות הפך למסוכן. עכשיו נצטרך להרים את הראש. יש לנו משחק חשוב נגד רעננה ואנחנו חייבים לבוא מוכנים".

על השאלה האם יש מה ללמוד מהמשחק:

"בוודאי. כי אנחנו מבינים עכשיו שכדורגל משחקים עד שריקת הסיום. קיבלנו גול נגד בית"ר בדקה האחרונה וגם עכשיו הפסדנו בדקה האחרונה. אני חושב שאנחנו חייבים ללמוד מהמשחק הזה.  אנחנו עדיין בשלב מוקדם בשלב הבתים. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לשחק טוב. לפני האירים אנחנו חייבים להתמקד במשחק הקרוב".