הפועל ראשון לציון 'יהודה' – מכבי תל אביב 'שחר', 11:30, הברפלד

לאחר פתיחה מאכזבת, קבוצת הנוער של מכבי תל אביב תרצה לעלות על מסלול הניצחונות, אך היריבה מן העבר השני שגם הפסידה במחזור הפתיחה תהווה יריבה ראויה לצהובים. עדן קארצב צפוי לשוב לסגל של מכבי לאחר ששה יחד עם נבחרת הנערים בטורניר בגרמניה.

מכבי נתניה 'יהונתן' – מכבי תל אביב 'עודד', 10:00, נתניה

לאחר שהתעכבו מעט בגלל טורנירי הנבחרות, גם שנתון נערים א' יחל את עונת 20AD0Y1697-00316/17 שלו, כאשר הקבוצה של אליעזר בן אהרון תתארח אצל המקבילה ממכבי נתניה. המאמן של הצהובים הצעירים דיבר על פתיחת העונה והשאיפות שלו לעונה החדשה: "השנה הזו קצת שונה. כל שנה זו התחלה חדשה ועכשיו זה שונה לגמרי. השינויים שנעשו מחלקה מעבירים גם אותנו שינוי בתפיסה ובגישה שהגיעו יחד עם פטריק. אנחנו מתרגלים לזה והדברים נראים יותר טוב, בהרגשה ובמגרש עצמו. הציפיות שלנו מהעונה הן לא ברמת הציפיות, אלא באג'נדה שלי שזה להעלות כמה שיותר שחקנים לנוער, ושיהיו פקטור ומוכנים מכל הבחינות לעמוד בדרישות של קבוצת הנוער".

מכבי תל אביב 'אלי פוקס' – בית"ר תל אביב רמלה, 08:30, קרית שלום

קבוצה נוספת שתכנס למעגל המשחקים היא הקבוצה הצעירה של אלון ברומר שאחראי על שנתון נערים ב'. הצהובים יארחו במפגש ביתי את בית"ר רמלה במחזור הפתיחה. מאמנה של הצהובים דיבר על ההתרגשות שלו לקראת השנה החדשה: "תמיד יש התרגשות, בעיקר החזרה למקום שבו גדלתי. להיות חלק מהתהליך של בנייה של שחקנים בתקווה שיום אחד יגיעו לקבוצה הראשונה. הקבוצה מאוד מוכשרת, אבל זו קבוצה שעברה איחוד ואני זוכר את התקופה שלי כשחקן שעובר איחוד, זה לא פשוט לשחקנים. המטרה שלנו מכאן היא לגרום להם להתקדם באופן אישי ממשחק למשחק, וכמובן להיות הטובים ביותר".