החלוץ האיסלנדי, וידאר קייארטנסון, האמין ששער הבכורה שלו אמש במשחק נגד זניט סנט. פטרסבורג, יהיה חלק מניצחון גדול על יריבה שנחשבת החזקה בבית ד' בשלב הבתים בליגה האירופית, כשהעלה את מכבי ליתרון 0:2 עוד לפני שהאריס משוניאנין כבש את השלישי. אלא שגם  החלוץ עצמו לא האמין שבתוך 13 דקות התוצאה תתהפך לגמרי ובסוף הוא יירד מנוצח.

"השער שכבשתי לא באמת משנה ברגע שהקבוצה לא ניצחה את המשחק", אמר קייארטנסון, "זה פשוט בלתי ניתן לתפיסה. שיחקנו כדורגל טוב, אטרקטיבי  עם הגנה חזקה והתקפה במשך 77 דקות. קשה לי להסביר את גודל האכזבה".

AD0Y4719

על ההשפעה שעשויה להיות לתוצאה במשחק לקראת המשחקים הבאים:

"אני שאנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה. זה כל מה שחשוב. צריך לקחת את החלק הטוב ששיחקנו, אבל צריכים להיות מודעים לזה שנגד קבוצות כאלו אם אתה טועה אתה תיענש ובגדול. אני נהיה חייבים להמשיך הלאה וללמוד. אני מאוד מאוכזב מהתוצאה".

על ההרחקה של דסה והפסיקה של השופט לבעיטה מהרחבה שהובילה ל-2:3 וההשפעה שלהם על הדקות האחרונות:

"התיקול של דסה היה במרכז המגרש והיה צריך לקבל עליו צהוב. אבל אם לנתח את המקרה בעצם נענשנו פעמיים: גם בכרטיס אדום שהשחקן קיבל וגם בבעיטה מתוך הרחבה שטובה יותר מפנדל. מדברים הרבה בשיפוט העולמי על הניסיון להוקיע את העונש הכפול מהכדורגל וזה היה בדיוק עונש כפול. זה ללא ספק שינה את המשחק. ברגע שהם צימקו את התוצאה מההחלטה הזו הם חזרו לגמרי למשחק".