פגרת נבחרת? הצחקתם אותנו. חשבתם שאוגוסט הוא חודש עמוס אירועים? אז כדאי שתתחילו לרשום, כי היומן שלכם ברגע אחד הולך להתמלא.

11 בספטמבר, 20:45 ליגת העל, מחזור 3: מכבי תל אביב- בית"ר ירושלים (LIVE מהמגרש)

אחרי פגרת נבחרת קצרה ליגת העל חוזרת ואיתה המחזור השלישי שמזמן לצהובים משחק בית נגד בית"ר ירושלים וכל זאת רגע לפני שמכבי תפתח את משחקי שלב הבתים בליגה האירופית. זו תהייה גם ההזדמנות הראשונה של שוטא ארבלדזה לראות את הרכש החדש, החלוץ האיסלנדי, וידאר קיארטנסון, בפעולה. המטרה: להמשיך עם מאזן מושלם.

שריקת הסיום בספליט ועד לטיסה לישראל, מה עבר על השחקנים

15 בספטמבר, 20:00, ליגה אירופית, מחזור 1: מכבי תל אביב – זניט סט. פטרסבורג (רוסיה)

בפעם האחרונה שמכבי פתחה את שלב הבתים של הליגה האירופית היא נפרדה בתיקו 0:0 עם אפואל ניקוסיה, אחרי החמצת פנדל בדקה ה-90 של ברק יצחקי. את אותו השלב הצהובים סיימו במקום השני והעפלה היסטורית לשלב 32 הגדולות. האם מכבי תצליח לשחזר את ההישג המרשים מעונת 2013/14? הצהובים יפגשו את הקבוצה החזקה בבית D זניט סט. פטרסבורג כשיארחו את המשחק באצטדיון בנתניה.

18 בספטמבר, 20:15, ליגת העל, מחזור 4: הפועל רעננה – מכבי תל אביב (LIVE מהמגרש)

בתוך שבוע ימים מכבי תשחק בפעם השלישית באצטדיון בנתניה, הפעם במשחק חוץ מול הפועל רעננה. השתיים כבר נפגשו פעם אחת העונה בגביע הטוטו ויצאו עם ידם על העליונה.

21 בספטמבר, 20:45, ליגת העל, מחזור 6 (משחק שהוקדם): בני סכנין – מכבי תל אביב

מנהלת הליגה בחרה להקדים את משחק החוץ שהיה אמור להיערך במחזור של ה-1 באוקטובר וזאת לאור העובדה שצהובים יתארחו יומיים לפני כן במסגרת האירופית. AD0Y6431 21.51.49

25 בספטמבר, 20:45, ליגת העל, מחזור 5: מכבי תל אביב – הפועל תל אביב (LIVE מהמגרש)

הקלאסיקו הראשון של העונה. אחרי שכבר רשמו ניצחון ראשון בדרבי העונה, 0:2 בגביע הטוטו, שחקניו של שוטא ארבלדזה יירצו להמשיך עם המאזן המרשים של דרבי ללא הפסד בדרבי הביתי הראשון של העונה.

29 בספטמבר, 22:05, ליגה אירופית, מחזור 2: דונדאלק – מכבי תל אביב (דבלין, אירלנד)

הצהובים יסגרו את חודש ספטמבר העמוס ורגע לפני החגים ופגרת הנבחרת של אוקטובר עם משחק חוץ בדבלין כשתפגוש במשחק השני של שלב הבתים את היריבה האירית מהדרג הרביעי בבית. קל לא יהיה, אבל קר בטוח יהיה.

רגע. זה לא נגמר פה. לא מעט הפתעות עוד מחכות לכם כמו ביקור של שחקנים בחנויות, 'מצא את המטמון' שחוזר, ועוד פעילויות מפתיעות. אז תמשיכו לעקוב באתר ובאפליקציה הרשמית ובעמודים הרשמיים ברשתות החברתיות.

.