קרן מועדון הכדורגל מכבי תל אביב וארגון ספיישל אולימפיקס ישראל, שמחים להכריז על שיתוף פעולה. מועדון הכדורגל מכבי תל אביב יהפוך לשגריר הראשון בישראל של הארגון הבינלאומי.

קרן מכבי תחבור בעונת המשחקים הקרובה לארגון "ספיישל אולימפיקס ישראל", בדומה למועדוני הכדורגל הגדולים בעולם כמו אייאקס אמסטרדם, אינטר מילאן, סלטיק ומועדוני פאר נוספים. במסגרת שיתוף הפעולה, מכבי תל אביב תצטרף כשגרירה מובילה ב"ספיישל אולימפיקס ישראל" ותקדם את העלאת המודעות בקרב הציבור הרחב כלפי אנשים עם לקות שכלית, וזאת באמצעות העיסוק בספורט, שנותן להם הזדמנות לממש את הפוטנציאל הגלום בהם ולהתפתח גופנית מנטאלית וחברתית.

מנהל קרן המועדון הכדורגל מכבי תל אביב, ג'וש הליקמן, ברך על שיתוף הפעולה ואמר: "פעילות ארגון ספיישל אולימפיקס לקידום אנשים עם לקות שכלית, עולה בקנה אחד עם אחת המטרות המרכזיות של הקרן – קידום שוויון חברתי. זהו כבוד גדול עבורנו לקחת חלק בהעלאת המודעות לנושא ולהעניק הזדמנות לספורטאים חדשים לשחק כדורגAD0Y9491ל ולזכות להכרה ביכולות ובכישרונות המיוחדים שלהם".

שגריר מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, גל אלברמן,  הוסיף: ״כשגריר של הספיישל אולימפיקס ישראל, אני יחד עם חברי לקבוצה רוצים לעזור להבטיח שיותר ויותר ספורטאים עם לקות שכלית ברחבי הארץ יקבלו הזדמנות ראויה לשנות את חייהם דרך השמחה שעולם הכדורגל מביא איתו. כך, הם יהוו השראה עבור כולנו דרך האומץ והנחישות שהם מפגינים.״

מר דניאל בנעים, יו"ר "ספיישל אולימפיקס ישראל", אמר: "אנו רואים חשיבות רבה בשיתוף הפעולה עם מועדון הכדורגל המוביל בישראל – מכבי ת"א – כחלק בלתי נפרד מהחיבור הטבעי לקהילת הספורט בישראל למען הגשמת חלומם של ספורטאינו עם הלקות השכלית. שיתוף הפעולה יחזק את הארגון והמודעות כלפיה מול קהל אוהדי הספורט בישראל, בתקווה כי באמצעות קשר זה יצטרפו ספורטאים רבים נוספים לפעילות הספורט בארגון בכלל ולפעילות בענף הכדורגל בארגון בפרט. תודה ויישר כוח על הרצון והנכונות לשיתוף הפעולה".

בין התאריכים 25-27 ספטמבר יתקיימו לראשונה בישראל המשחקים הלאומיים של ספיישל אולימפיקס ישראל. במשחקים אלו ייטלו חלק כ – 2,100 ספורטאים וספורטאיות אשר יתחרו ב – 11 ענפי ספורט. המשחקים יתקיימו ברובם במכון וינגייט בנתניה וחלקם במתקני ספורט מחוץ למכון וינגייט. לפני תחילת המשחקים הלאומיים ייערך מרוץ לפיד (החל מתאריך 18.9 ועד 25.9) אשר יעבור בתשע ערים שונות ברחבי הארץ מבאר שבע בדרום ועד בית שאן בצפון. במרוץ הלפיד ישתתפו אלפי רצים ואוהדים.