מכבי תל אביב שבה אחרי פגרת הנבחרת לליגת העל וביום ראשון (11/09) הצהובים יארחו בנתניה את בית"ר ירושלים במחזור השלישי בליגה, והמאמן שוטא ארבלדזה התייחס ליריבה שכבר הקשתה על הצהובים לא מעט בעונה שעברה:

"לא ראיתי את המשחקים של בית"ר מהעונה שעברה. בעונה שעברה היה מדובר במאמן אחר. העונה יש אווירה אחרת, שחקנים אחרים. ראינו את משחקיהם בליגה, באירופה ובגביע הטוטו ככה שאנחנו יודעים שמדובר בקבוצה טובה".

על החיזוק שלא הגיע בהגנה:

"אנחנו  תמיד בוחנים שחקנים שיכולים לחזק אותנו. ככה שאם אנחנו מחליטים להביא שחקן זה כדי שהוא יחזק אותנו. אני עדיין מאמין שבסגל שלנו יש מספיק שחקנים כדי לעמוד בכל אתגר ובכל מפעל".  AQ7A9190

על שני שחקני החיזוק שמכבי הביאה:

"הבאנו אותם כי אנחנו חושבים שהם יכולים לעזור לנו. יחזקאל הוא שחקן צעיר ומאוד ממהיר. חיפשנו גם חלוץ והבאנו את וידאר שהוא חלוץ שיודע ללחוץ ולהלחיץ".

על העובדה שברק יצחקי נישאר בחלון העברות:

"מאז שאני פה אנחנו יודעים כמה ברק יצחקי חשוב לנו. אמרתי שאני לא אוותר עליו כל כך מהר. ראינו שבשנייה אחת הוא יכול לשנות משחק עבורנו זה כבר קרה נגד היידוק. הוא גם היה הראשון לבעוט את הפנדל לבקשתו במשחק בקרואטיה וזה מראה הרבה עליו. אתם תזכרו אותו לא בגלל שהוא שיחק הרבה משחקים אלא בגלל השערים והרגעים הגדולים שהוא יביא לנו העונה הזו".

החלוץ, ברק יצחקי שהיה גם הוא במסע"ת התייחס למו"מ שהיה בינו לבית"ר ולעובדה שנישאר בסופו של דבר במכבי:

"זה נכון שיש לי היסטוריה ארוכה עם מכבי ת"א היו רגעים יותר טובים ופחות טובים המועדון הזה תמיד היה לצידי. כמו כל שחקן אני שואף לשחק. ברגע שראיתי שאני מקבל פחות דקות חשבתי על לעבור קבוצה. ברגע שקיבלתי מכל הגורמים במכבי את התשובה לא – עשיתי סיבוב בראש והשלמתי עם העניין שאני נישאר פה. אני  שמח מאוד להיות פה ואני לא נשאר במועדון שסבלתי בו. גם ברגעים הפחות טובים ידעתי לקחת את הרגעים הטובים. כל כולי נמצא כאן. כולם יודעים שהקבוצה הזו חשובה לי מאוד ואני אתן את כל כולי לקבוצה".

על התחרות על המקום בהרכב: _Q7A8716

"עבדתי ואני עובד קשה כדי להראות למאמן שמגיעות לי עוד דקות. אני אמשיך ככה ואעבוד יותר כדי לגרום לו כאב ראש גדול איפה ומתי להרכיב אותי. אני לוקח את הדברים הטובים מזה. ברגע שההחלטה הגיעה מהבעלים של הקבוצה זה מוכיח לי כמה מעריכים אותי פה. אני אעשה את הכל כדי להחזיר להם על זזה".

איך מגיעים למשחק נגד  בית"ר עם ההיסטוריה שלך שם:

"זה נכון שזוכרים לי את השנים היפות שלי מבית"ר ירושלים. אף משחק מולם לא פשוט בשבילי. אני  מקצוען ואני יודע לעשות את ההפרדה. ברגע שאני פה כל כולי כאן ואני מחכה להזדמנות שלי".

על הכושר בו הוא נמצא:

"לא שמעתי מגורם במכבי תל אביב שטען שהגיל שלי והכושר שלי הופכים אותי לשחקן ספסל. אם ללא הייתי חושב שאני יכול לעזור או לתרום לא הייתי מבקש לשחק. מבחינתי אני פה וכלל כולי בשביל המועדון הזה".