יממה אחרי תום מועד חלון העברות, המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, מצא את הזמן לענות על שאלות בנוגע לחלון העברות האחרון וההכנות לעונה הקרובה.

בנושא אי העברתו של ברק יצחקי:

"אנחנו ידענו כמה בית"ר רוצה את ברק ועל הקשר של ברק לבית"ר. אבל לנו זה היה ברור שאנחנו לא מתכוונים לשחרר אותו. אני חושב שבאיזה שהוא אופן גם שמח לדעת שהמועדון לא מוותר עליו בקלות. אנחנו אף פעם לא מצהירים ולא מגיבים לשמועות. ככל שזה תלוי בנו לא קיימנו מו"מ עם בית"ר".AD0Y9442

על העובדה שיש רק חמישה זרים במכבי ולא שישה:

"זה נכון שנישאר לנו מקום אחד. זה לא היה פשוט עבורנו. בשלב מסויים היה לנו מקום רק לזר אחד ולכן עסקנו בהבאתו של חלוץ. אחרי שהסגל היה מלא היינו צריכים להתעסק באורלנדו. כמה שעות לפני סיום חלון העברות הוא חתם בקבוצה אחרת וכך גם שאר השחקנים שאנחנו רצינו. היו לנו הצעות טובות לכמה שחקנים אבל כנראה שנצטרך לחכות לינואר. בראש סדר העדיפויות שלנו היה להביא חלוץ. בנושא חיזוק ההגנה – אני חושב שאם תבדקו את הסטטיסטיקה ההגנה שלנו בשנים האחרונות היא הטובה במדינה. ברגע שערן זהבי עזב היינו חייבים לחזק את ההתקפה. ולכן החתמנו לפחות 3 שחקנים התקפיים. אני יכול לומר שהבעלים מאוד אמביציוני כדי להמשיך ולחזק את ההתקפה. בשנים האחרונות היינו עסוקים בלהביא את השחקנים הישראלים הטובים ביותר, עכשיו אנחנו שינינו אסטרטגיה כי מרבית הישראלים נמצאים כבר בקבוצות שקשה להביא אותם משם ולכם התחלנו להתרכז בלחזק את הקבוצה בשחקנים זרים ברמה גבוהה".

על חיזוק הקבוצה בקיץ בעקבות עזיבתו של ערן זהבי:

"כשאנחנו מסתכלים אנחנו לא מסתכלים על קבוצות אחרות אלא חושבים איך לקדם ולחזק את הקבוצה כדי לעמוד במטרות שלנו. אנחנו חושב שיש הרבה התעניינות בשחקנים של מכבי בחודשים האחרונים וקשה להשאיר את כל השחקנים. אנחנו צריכים לחשוב גם על העונות הבאות, כששחקנים יעזבו, ולכן אנחנו מחזקים את הקבוצה גם לטווח הארוך". AQ7A9048

על העבודה שלו עם פטריק ואן לוון:

"לפעמים זה חשוב להביא רוח רעננה למועדון. אני שמח שהצלחתי להביא מישהו שמבין אותי אבל באותה מידה יכול לאתגר אותי. לפעמים אני יכול לבצע החלטות שיותר קשורות ללוייאליות מאשר מה שהקבוצה רוצה ואני צריך את המישהו שיכול להסתכל מהצד ולתקן אותי. מעבר לזה הוא גם בא לשנות מחלקת הנוער של מכבי וזה תהליך שיכול לפעמים לקחת אפילו חמש שנים. אנחנו חשבנו שזה הזמן המתאים".

"אני לעולם לא אהיה מרוצה מהעבודה שלי. אני תמיד ארצה לעשות יותר ולהצליח יותר. ככה שגם אני מבקר את עצמי תמיד ויודע שיש דברים שיכולתי לשפר ויש דברים שאני שמח עליהם. מה שצריך לתקן נתקן ונתחזק בינואר".

על איגור פליפינקה:

"אני לא חושב שאיגור בא כמחליפו של קרלוס גרסיה. קרלוס עשה עונות מדהימות במכבי. כשהוא אמר שהוא חייב לשנות משהו בקריירה שלו ידעתי שזה הזמן לתת לו ללכת. הוא אהב את ישראל ואני לא חושב שזה קשור לעזיבתו. הבאנו את פליפנקו, והוא צריך זמן כדי להסתגל אבל אני חושב שבסופו של דבר הוא יספק את רצוננו".

על הבאתו של יוסי בניון:

"אנחנו ויודעים מה הוא יכול לתת לנו. אנחנו לא מצפים ממנו לקחת את הקבוצה על הכתפיים שלו. אנחנו רק מבקשים שכל מי שלובש את החולצה ייתן את הכל. יוסי הוא שחקן שתמיד מכבדים אותו וזה היה חשוב לנו שיש לנו שחקן כזה. אנחנו לא מסתכלים על גיל אלא על מה שהם יכולים להביא איתם אלינו".