ליגת העל לנוער חוזרת בשבת הקרובה למגרשים. הכוכבים הבאים של הכדורגל הישראלי יתמודדו בעונה חדשה, כשמכבי תל אביב 'שחר' תנסה להשיב לעצמה את תואר האליפות וגם לנסות לגעת בגביע המדינה. עונת 2016/17 עומדת לצאת לדרך וזה הזמן להכיר מחדש את ספינת הדגל של מחלקת הנוער של המועדון, מכבי תל אביב 'שחר'.

החלפת קברניטיםAQ7A0907

בעונה החולפת נפרדה מכבי מניר לוין, שהיה במשך תשע שנים מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער. בנוסף ללוין, גם זיו אריה סיים את תפקידו כמאמן קבוצת הנוער לאחר שלוש שנים בתפקיד. את מקומו של לוין תפס פטריק ואן לוון שאמון על הצעדת מחלקת הנוער של מכבי לגבהים חדשים,

הדור עכשיו

לא מעט שחקנים מובילים סיימו את דרכם בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, דבר שפינה מקום לצעירים שבאופן טבעי משולבים כעת בקבוצה, ואלו שממשיכים את הדרך שלהם מאשתקד. נתחיל מאלו שממשיכים איתנו מהעונה הקודמת.

את סרט הקפטן העונה יענוד תומר אלטמן, הקשר הצעיר עם הספרה 10 על הגב שמגיע לעונה הנוכחית היישר ממסע המשחקים של נבחרת הנוער א' בסרביה יחד עם איילון אלמוג ושי גולן. אל השלושה יצטרפו גם השחקנים ה'ותיקים' יותר בדמותם של נדב עמרן, בר גלילי, עמית רוזנבוים, רן ואתורי, עדן קארצב, עמית שפירא, אור דסה ומחמוד עוויסאת שכבר בילו עונAQ7A0902ה מלאה בליגת העל לנוער.

אליהם יצטרפו השחקנים הצעירים שחלקם כבר חוו משחקים בליגת העל לנוער, בדמותם של חן עוזרי, נועם כהן, משה פלג, ניל גולדברג, פרינס תומאס, ירין שרעבי, נדב ראובני, נתנאל פרץ, גוני נאור ורון זמיר.

בשבועיים האחרונים הצטרפו למחלקת הנוער גם השוער פאדי נג'אר שיפגוש כבר בשבת את הקבוצה בה גדל – בית"ר טובורק.

חוזרים לצהוב

מספר שחקנים שעברו עונת התחשלות בקבוצות שונות חוזרים כעת למכבי 'שחר'. דור גלילי שבילה חצי עונת השאלה במכבי פתח תקווה חוזר לחוד של הצהובים, יחד עם בן שוגל וגיא שטח שעזר אשתקד להפועל רמה"ש לחזור לליגה הבכירה לנוער. גם רון גבאי שהושאל למ.ס. אשדוד חוזר לסגל ואיתו גם השוער עומר כץ.AQ7A0895

העתיד בקרוב

הצהובים יפתחו את עונת המשחקים 2016/17 כאשר יארחו את בית"ר טוברוק במגרש הביתי ברמלה, איצטדיון שמשמש שנה שנייה ברציפות כביתה של מכבי 'שחר' ומעניק לצהובים את התנאים המדמים בצורה האופטימלית ביותר הכנה למגרשים שיפגשו בבוגרים.

משחקים מרתקים נוספים יתרחשו במחזור השישי כשמכבי 'שחר' תארח את הדרבי עם הפועל ת"א 'ניסנוב', ובמחזור ה-10 כשתארח את מכבי חיפה 'שמואל' ברמלה.