מכבי תל אביב תארח את אחד המשחקים הגדולים בכדורגל הישראלי כשמכבי חיפה תתארח באיצטדיון נתניה (21:00, LIVE מהמגרש). הצהובים יגיעו לאחר ניצחון חוץ יוקרתי על אלקמאר, וירצו להמשיך את הכושר הנוכחי גם ביום שני.

הנה מה שהיה לגל אלברמן לומר לקראת המשחק: "קשה לדעת מה יהיה במשחק. בשנים הראשונות שלי במכבי לא הצלחנו לנצח את חיפה. נפגוש מחר קבוצה איכותית, המשחק ייצר הרבה עניין ונצטרך להיות דרוכים".

על העליות והמורדות מפתיחת העונה

"אנחנו קבוצה בתהליך עם רצון ללמוד. למרות שיש שחקנים בעלי ניסיון אנחנו תמיד יכולים ללמוד ולהתקדם. המשחק באירלנד, מעבר לתוצאה, היא נקודת מפנה. התוצאה לא הייתה מה שרצינו, אך אם נלמד מרמת המוכנות שלנו, אנחנו נרוויח הרבה מאוד במהלך העונה".

על יוסי בניון ואייל גולסה_q7a5135

"גם יוסי וגם אייל מאוד אהובים ומוערכים בחדר ההלבשה. גם הקהל שלנו יהיה מאחוריהם מחר, אז אין להם סיבה להרגיש לא בנוח. הם במקום טוב, מועדון שחשק בהם ומרגישים את זה. בדקות שהם משחקים וגם ביומיום הם תורמים הרבה. לא חייתי אותו כשהוא היה במכבי חיפה, אני חי אותו פה, אני רואה שהוא שמח ושהוא קיבל את ההחלטה הנכונה. כל אחד מאיתנו מסתכל עליו בהערצה והוא אחד הגדולים בהיסטוריה. כולנו גאים לשחק איתו וללמוד ממנו, ויש הרבה".

על ההשראה מארבלדזה כשחקן

"אני מדור הותיקים שראה את המאמן משחק. הוא היה שחקן ברמה שאנחנו לא מכירים בכדורגל המקומי. בעיקר שחקני ההתקפה יכולים ללמוד משחקן שהיה ברמות שהוא היה, והם משתמשים בזה".

על הדיבור של השחקנים בחדר ההלבשה

"אנחנו דיסקרטיים בנוגע לחדר ההלבשה שלנו. אנחנו רוצים להרים את רמת המשחק שלנו, ואת הדקות שאנחנו שולטים במשחק. היו דקות שהצלחנו לאבד את השליטה ואנחנו רוצים להיות קבוצה דומיננטית ששולטת לאורך רוב הדקות."

על נושא הנבחרת

"לצערי, מי שמכיר אותי יודע שברגע שקיבלתי החלטה היא לא תשתנה. הייתה לי תקופה מאוד אינטסיבית וארוכה בנבחרת. פיניתי את הדרך לשחקנים צעירים. יש מספיק שחקנים שיכולים להכנס לנישה הזו. אני סיימתי".