לאחר הניצחון החשוב על אלקמאר, מכבי תל אביב תשוב לליגת העל כשתארח את מכבי חיפה באיצטדיון נתניה מחר (21:00, LIVE מהמגרש). הצהובים שנמצאים לאחר שישה מחזורים בפסגת הטבלה יקוו לחזור מהפגרה באותה צורה בה סיימו את המחזור האחרון, שם ניצחו את הפועל בדרבי.

מאמנה של מכבי תל אביב שוטא ארבלדזה דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק והתייחס ליריבה אותה תפגוש מחר: "כל משחק ששיחקנו היה חשוב עד כה, וזה ילך ויגבר. אנחנו מרגישים את החשיבות כי מה שנאבד לא נוכל להחזיר. הליגה בתחילתה, ומשחק כמו אלקמאר מחזק אותנו. אני יודע שהבחורים רוצים לשחק, יהיו לי החלטות קשות לקבל. כל מאמן היה רוצה שאלו יהיו הבעיות שלו. אני מודה לשחקנים על זה ולצוות הרפואי שעושים עבודה נהדרת".

על הכושר של חיפה

"חיפה מנסה לשחק כדורגל. הם קבוצת כדורגל שהמאמן והידע שלו נובע מרצון לשחק כדורגל. זה טוב לשחק נגד יריבה כזו. שתי קבוצות יעלו על הדשא, אוהדים רבים ונראה מה יהיה. ראיתי את חיפה, יש להם קישור זריז ואני יודע מה יכול להסב לנו נזק".

האם מכבי פייבוריטית למשחק

"אני רוצה שכל משחק שנשחק שנבוא בתחושה של פייבוריטים. לא להיות שחצנים, אלא עם האמונה שנוכל להיות במקום הראשון נגד כל קבוצה, לא רק בליגה. זה לא אומר שלא ניתן כבוד ליריבה, אלא להערכה שלנו לעצמנו והאמונה שלנו בעצמנו".

על הרוטציה והשימוש בשחקני הסגל

אמרתי שחבל שאפשר שיהיה רק 18 שחקנים בסגל. אני צריך לעשות בחירת של 18, זו תחושה נוראית לשחקן. אלו החוקים ואין לנו איך לשנות אותם. אני מאמין שתמיד צריכים להיות 22 שחקני סגל. זה יוצר תחרות ויש עוד הרבה משחקים בארבע מסגרות".

על מכבי "האמיתית"

"שיחקנו יותר מ-22 משחקים עד כה. לא הייתי לוקח שני משחקים ששיחקנו ממש טוב וגם לא שני משחקים הכי חלשים. אני מאמין שאנחנו בתהליך של עבודה יומיומית. לשחקנים יש אתגר פיזי ומנטלי ויש עליות ומורדות. עשינו ריצה נהדרת לפני המשחק באירלנד וזה נעצר. זה הכדורגל. גם סיטי הפסידה 4:0. באותו משחק האירים היו טובים, התחושה הרעה נובעת מכך שאנחנו יכולים להיות יותר טובים, אז למה אנחנו מחכים? למה אנחנו מתרצים מניצחון 0:1 ולא למחוץ ולהראות עוצמה. בשביל זה אנחנו פה, בשביל להוכיח כל משחק וכל אימון שאנחנו טובים, מצוינים. זה נושא שאנחנו מדברים עליו באסיפות. אני יודע שהשחקנים יכולים, לכן אנחנו מדברים על זה. זה ככה בכל מועדון".

לגבי אייל גולסה ויוסי בניון

"אני לא החלטתי על ההרכב. יש לנו קבוצה שאפשר להעלות כל שחקן לכל משחק. יש בחורים צעירים שעוד לא קיבלו הרבה צ'אנסים, אבל כמעט כולם קיבלו הזדמנויות. אני לא מאמין שזה חשוב רק לגולסה ובניון, אלא לכולנו. מחר נראה מי ישחק ומה יקרה. יש עוד זמן ועוד אימון הערב".

על ההופעה של גולסה באלקמאר

"החתמנו את גולסה כי האמנו בו. הבאנו אותו כי היינו בטוחים שהוא יחזק אותנו. מהיום הראשון, ידענו שהוא יכול לתת לנו עוד עוצמה במרכז השדה. לפעמים זה לוקח קצת ולפעמים הרבה, אבל זה קורה. השחקן התנהג תמיד במצב רוח מצוין, הוא אוהב לשחק והוא שיחק נהדר בנבחרת. כולנו שמחים בשבילו ותמיד יש לי כבוד לשחקנים שעוזרים לקבוצה. 99% מהשחקנים עושים את זה".