ערב מאכזב לצהובים בנתניה, כשמכבי תל אביב הפסידה 2:0 למכבי חיפה במחזור השביעי של הליגה. לצהובים זהו הפסד ליגה ראשון העונה, ולאחר המשחק שוטא ארבלדזה התייחס למשחקה של הקבוצה ואמר: "זה הכדורגל. חיפה בעטה פעמיים ואנחנו 23, אבל מה שחסר לנו היה השער. במחצית הראשונה היינו צריכים להיות יותר טובים, אך בחצי השני דחקנו אותם לרחבה שלהם, וזה מובן גם מצידם. חסר לנו השער, וזו פעם שנייה העונה".

על בחירת ההרכב הפותח

"החלטות לפני המשחק הן תמיד צודקות, כולם חכמים אחרי משחק. ראיתי שחיפה משחקת מסודר ורציתי יותר כדורים בין קווי ההגנה והקישור, וזה הצליח, אבל לא הניב שער. היינו צריכים שחקנים שיודעים לטפל בכדור ולכן פתחתי בלי וידאר ועם אוסקר כחלוץ".

על החילוף של טל בן חיים

"טל הוא בן אדם כמו כולנו, הוא עושה הכי טוב שלנו, הוא השחקן הכי טוב בליגה, ומותר להיות לו חצי לא טוב. אנחנו נותנים לו קרדיט, ובשביל זה יש לנו עוד שחקנים. זה לא בשביל לגרום לו להרגיש רע. לכולנו יש ימים פחות טובים, במיוחד כשהציפיות גבוהות כמו שהן ממנו".

לקראת רצף המשחקים החשוב

אם תסתכלו על המשחקים שלנו והתוצאות, אף פעם לא היו לנו משחקים ממש רעים. כולנו שוכחים שהיריב עובד קשה. אפילו שהיום, בעטנו 23 פעמים לשער, זה לא הספיק וזה לא תמיד כזה קל. עדיף להראות מה אתה יכול, ואני מאמין שעשינו את זה. יש לנו עוד משחקים טובים בהמשך. אנחנו מאוכזבים, ממני ועד האחרון במועדון".

על השיחה שיעשה עם השחקנים

"אני אדבר איתם על דברים שהיו פחות טובים. אם אצעק מחר זה ישנה משהו? אני יודע וגם השחקנים יודעים מה חסר לנו היום. אין לנו זמן לעצור, יש משחקים חשובים בדרך וכולנו רוצים לבוא מוכנים אליהם".