מכבי תל אביב הפסידה 2:0 הערב (ב') למכבי חיפה, ורשמה את ההפסד הראשון של העונה בליגה. מי שעמד במוקד העניינים הערב היה יוסי בניון, שפתח נגד קבוצתו לשעבר. בסיום, קשר דיבר ואמר: "לא חיכיתי במיוחד למשחק נגד חיפה. כולנו רוצים לשחק ויש לנו סגל חזק ועמוק. שמחתי לראות את השם שלי על הלוח, אבל לצערי המשחק היה פחות טוב מבחינתנו, למרות שהגענו למצבים ויכלנו לחזור למשחק. אי אפשר תמיד לנצח, הייתה לנו ריצה טובה וצריך להמשיך הלאה".

על הלך המשחק

"פתחנו לא טוב את המשחק וגם קבלת ההחלטות שלנו לא הייתה מספיק טובה. ליריבה שיש לה הרבה כישרון בחלק הקדמי זה הספיק. יום ראשון יש לנו משחק נגד באר שבע והכל יכול להשתנות. ביום אחר, הכדור יכנס".

על היחס מהקהל של חיפה

"התקשורת תמיד אוהבת להסחף. הקומץ לא מייצגת את הקהל של חיפה שהוא נהדר, לשמחתי הייתי חלק מהמועדון הזה שש עונות, תקופות נהדרות עם שתי אליפויות וגביע. עזבתי בדרך שרציתי. אחת הסיבות שלא עזבתי מוקדם יותר זה הקהל של מכבי חיפה שבאו כל משחק ועודדו. עושים עוול לקהל אם מכלילים, גם מי שקילל זה בגבול הטעם הטוב. אני מאחל להם בהצלחה, לי יותר".

על התנודות ביכולת של הקבוצה

"אני לא משווה את עצמנו לברצלונה, אבל גם הם נפלו העונה. זה חלק מהמשחק. מבחינת יכולת אנחנו יציבים, במצב טוב בליגה עם הפסד ראשון שלא רצינו אותו. המשחק בזניט זה אחד למיליון, ואסור שיקרה שוב. הניצחון באלקמאר לא היה קל. אנחנו יציבים, יהיו נפילות כמו לכל קבוצה, וכולן פחות או יותר באותו מצב".

על התחושה של במכבי תל אביב

"אני מרוצה פה. אם תשימו לב בראיון הראשון שלי במכבי חיפה אמרתי שאני לא בא להוביל קבוצה אלא לסיים כדורגל עם הנאה. אם הקבוצה רצה ומנצחת אני אשב בחוץ ואקבל את הדקות שלי ועשה את המקסימום. כשאני לוקח החלטות, אני שלם איתן במיליון אחוז, ההחלטה הכי קלה הייתה לחתום במכבי תל אביב. ידעתי שזה מקום שאקבל את השקט ליהנות ולהתעסק בכדורגל".

על המפגש נגד ב"ש

"זה משחק של שתי קבוצות חזקות, ב"ש הוכיחה את עצמה בליגה ובאירופה, שתי קבוצות שרוצות אליפות, ומי שתגיע מוכנה יותר תנצח".