מכבי תל אביב תתמודד מחר באיצטדיון ה-AFAS של אלקמאר ההולנדית במחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית. שתי הקבוצות שלא רשמו פתיחה טובה באירופה ילחמו על הנקודות מחר (22:05), במטרה להי

שאר בתמונת העלייה לשלב הבא. מי שהגיעו למקום מיוחד מבחינתם היו שוטא ארבלדזה שרשם שתי קדנציות במועדון, וגם האריס מדוניאנין שגדל בעיר והחל את הקריירה המקצוענית שלו באלקמאר.

 

שוטא ארבלדזה פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "כיף לחזור לפה. נכנסתי והרגשתי משהו חם בלב. אפשר לראות פה בקירות כמה המועדון מכבד את שחקני העבר שלו. זה תמיד מיוחד. כשעליתי למגרש זה העלה לי הרבה זכרונות מהעבר. אני מודה למועדון אלקמאר שביליתי בו זמן נהדר, כיף לחזור. הקדנציה הראשונה שלי הייתה כאן כשחקן והשגנו כמעט הכל. הבקענו הרבה ושיחקנו כדורגל טוב, אבל הפסדנו בגמר הגביע. אלוהים גדול והוא לא שוכח, לאחר מכן הוא נתן לי הזדמנות להביא לכאן אליפות כעוזר מאמן".

על שיתוף הפעולה שלו ושל ארבלדזה כשחקנים

"אני זוכר כמה שערים שהאריס כבש כאן. האריס היה כאן כי הוא הוא שחקן נהדר, היה לו עוד הרבה קריירה ועכשיו הוא עוזר לי לשחק כדורגל טוב".

לקראת המשחק מחר

"יהיה משחק טוב. התרבות של AZ ומכבי דומה. קבוצות התקפיות שאוהבות לשחק קדימה כמו שאוהבים בהולנד. שתי הקבוצות צריכות לנצח וזה יעשה משחק טוב מחר".