ביום חמישי האחרון רשמתי את ההופעה ה-50 שלי במפעלים האירופיים בניצחון הנהדר 1:2 על אלקמאר בליגה האירופית, אבל אני חייב להודות שזה משהו שידעתי רק לאחר שהאתר של מכבי עדכן אותי בזה. לאורך הקריירה אני פחות מסתכל על כמה הופעות יש לי בכל מקום, אלא יותר מתרכז בהצלחת הקבוצה וכמובן לשחק כמה שיותר. ואני חייב להודות שביום חמישי האחרון מה שבאמת ריגש אותי היה הניצחון בהולנד.

זה היה ניצחון חשוב מאוד. מדברים הרבה על זה שמכבי צריכה להשתתף כל שנה במפעלים האירופים וכמובן שזה חשוב מאוד לנצח את המשחקים האלה כחלק ממה שמכבי רוצה ושואפת להיות בו כולל המקומות שמכבי רוצה להגיע אליהם.

"כמובן שההפסד בגמר גביע בעונה שעברה לחיפה צובט אותנו בלב עד עכשיו. אנחנו רוצים לנצח את המפגש נגדם אפילו יותר בגלל מה שקרה בגמר"

לא פחות חשוב משלוש הנקודות שרשמנו באלקמאר, הניצחון הזה היה חשוב במיוחד לקראת המשחק נגד מכבי חיפה, שיסיים פגרה של שלושה שבועות בליגה. זה נתן לנו הרבה מאוד ביטחון. אף פעם המשחקים נגד חיפה לא קלים. מדובר בקבוצה טובה שעברה כמה שינויים בתקופה האחרונה. אנחנו מתרכזים בעצמנו ויודעים שהמשחק לא יהיה קל. אבל אנחנו משחקים בבית שלנו לנגד עיניי הקהל שלנו ואנחנו נגיע בשיא הריכוז במטרה ברורה – לנצח.

המשחק נגד חיפה יפתח לנו שבועיים עם משחקים לא קלים בכלל כולל מפגש נגד עירוני קריית שמונה ברבע גמר גביע המדינה, מפגש מול הפועל ב"ש ואחרי זה משחק בית בליגה האירופית נגד אלקמאר. אנחנו מגיעים בעיצומה של העונה ובכושר טוב. הצוות המקצועי יודע להביא אותנו בשיא המוכנות ממשחק למשחק. אנחנו יודעים מתי להוריד קצב ולעבוד על שחרור הגוף. ובכלל למכבי תל אביב יש סגל מצוין וכל השחקנים יכולים לשחק וזה עוזר לנו להתמודד בכמה מסגרות במקביל.

ההפסד בגמר הגביע בעונה שעברה לחיפה צובט לנו בלב עד היום, אבל אנחנו בעונה חדשה ובמסגרת אחרת – ליגה ולא גביע- ואנחנו מגיעים בידיעה שזה משחק חשוב מאוד. אנחנו רוצים לנצח אותו, עכשיו אפילו יותר בגלל מה שקרה בגמר.

ומילה אחרונה לאוהדים שלנו. נתחיל עם אלו שעשו את הדרך הארוכה להולנד וליוו אותנו במשחק נגד אלקמאר. הרגשנו אתכם בכלל רגע נתון במשחק וזה נתן לנו רוח גבית מטורפת. במשחק האחרון בנתניה הבסנו את הפועל תל אביב ולקהל ולאווירה שהייתה באצטדיון היה חלק גדול בהישג ההיסטורי הזה. אני מאמין ורוצה להיות בטוח שאתם אלו שתעשו את ההבדל גם הפעם במשחק הזה נגד חיפה. נקווה להפוך לכם את החג לשמח הרבה יותר.

ניפגש בנתניה!