נבחרת ישראל

 ישראל – ליכטנשטיין (09/10/2016, 19:00 איצטדיון 'טדי')

צילום: דב הליקמן

צילום: דב הליקמן (דב הליקמן)

לאחר הניצחון הדרמטי של נבחרת ישראל על מקדוניה 1:2 בחוץ, אלישע לוי וחניכיו יארחו באיצטדיון 'טדי' את נבחרת ליכטנשטיין שנמצאת במקום האחרון בבית. טל בן חיים החלוץ, אלי דסה, אייל גולסה ועומרי בן הרוש ייצגו את הצהובים בנבחרת, זאת לאחר שאיתן טיבי הורחק במשחק נגד מקדוניה.

נבחרת ישראל U-21

ישראל – אלבניה (10/10/2016, 'המושבה')

לאחר הניצחון הנהדר על יוון, הנבחרת של מרקו בלבול מגיעה למחזור האחרון כשהיא בעמדה נחותה מיתר סגניות הבתים, כאשר כזכור רק ארבע הסגניות הטובות ביותר יעפילו לאליפות אירופה שתערך ב-2017. כעת, מדורגת הנבחרת של בלבול במקום השישי בדירוג הסגניות.

דור פרץ בנבחרת

צילום: דב הליקמן (דב הליקמן)

דור פרץ ואליאל פרץ ייצגו את מכבי במשחק האחרון במוקדמות, כאשר ישראל תארח את אלבניה ביום שני.

נבחרת סרביה – פרדראג ראייקוביץ'

לאחר שלא שותף במשחק הראשון של הנבחרת הסרבית בניצחון על מולדובה, פרדראג ראייקוביץ' ונבחרתו יארחו את אוסטריה באיצטדיון מיטיץ'.

נבחרת בלארוס – איגור פיליפנקה

הנבחרת הבלארוסית תנסה להתאושש מהתבוסה 4:0 להולנד כשתארח את נבחרת לוקסמבורג בעיר מינסק ביום שני. איגור פיליפנקה יקווה לקבל דקות לאחר שלא שותף בהפסדה של הנבחרת ביום חמישי.

נבחרת בוסניה – האריס מדוניאנין

קשרה של מכבי תל אביב שיחק 90 דקות בהפסדה הכואב 4:0 של בוסניה לבלגיה פתח את המחזור השני של מוקדמות גביע העולם. מחר (ב')  תארח בוסניה את נבחרת קפריסין.

נבחרת ניגריה – נוסא איגיבורnosa-igiebor-of-nigeria_11fvncfqnmsxf1iru1q9mgt5el

המזומן הטרי לנבחרת הסופר איגלז ינסה לעזור לנבחרתו היום (ב') במשימה נגד זמביה, במחזור הראשון של מוקדמות גביע העולם בבית ב'.

נבחרת איסלנד – וידאר קיארטנסון

לאחר הניצחון הדרמטי על פילנלד בדקה ה-94, וידאר קיארטנסון ונבחרת איסלנד יתארחו בטורקיה למשחק נגד הנבחרת המקומית.