אחרי התיקו המאופס נגד אלקמאר, האריס מדוניאנין, לא הסתיר את אכזבתו מהתוצאה ובעיקר מיכולת הסיום ליד השער אחרי לא מעט מצבי הבקעה.

האריס מדוניאנין לאחר המשחק נגד אלקמאר

"שוב לא הבקענו וזו בעיה", אמר מדונאינין. "אם לא מבקיעים לא מנצחים. במיוחד במחצית הראשונה היינו צריכים להבקיע לפחות שלושה שערים וזה מאכזב. נלחמנו עד הסוף ויכולנו גם לספוג וזה היה מסבך את המצב יותר. אנחנו כרגע במקום השלישי עם אותם נקודות כמו המקום השני. אסור יהיה לנו להפסיד לזניט אני יכולים להסתפק שם גם בתיקו. שלושה משחקים עבור מכבי ללא שערי זכות זה רע מאוד". ad0y7855

על הבעיה ביכולת הסיום מול השער במשחקים האחרונים:

"אנחנו לא הבקענו מהרבה סיבות. אנחנו צריכים גם מזל אבל גם צריכים להיות חדים מול השער. אני מדבר גם על עצמי. הגעתי למצבים שמתוך 9 הזדמנויות אני מבקיע 8 שערים. אבל היום לא הצלחתי לכבוש. במשחקים ברמה הזאת חייבים להבקיע ואנחנו לא עשינו את זה. שיחקנו כדורגל טוב והגענו להרבה מצבים, וזה לא קל להגיע לכל כך הרבה מצבים, אבל עשינו את זה והצגנו גם כדורגל איכותי אבל בסופו של דבר השגנו רק נקודה אחת".

על המשחק מול מכבי פ"ת

"לקראת פ"ת אני יכול לקחת את היכולת שהצגנו במחצית הראשונה. ידענו למצם שטחים, הנענו את הכדור טוב וזכינו כמעט בכל קרב על כדור. אנחנו צריכים לנצח ביום ראשון. אנחנו קבוצה טובה יותר ואנחנו צריכים לעשות את זה"