חודשיים עברו מאז הושלמה עסקת רכישתו חזרה של שגיב יחזקאל מהפועל תל אביב. באותה עסקה רכשה מכבי שחקן נוסף בשם פאדי נאג'ר, שהיום כבר נחשב שחקן הרכב קבוע בקבוצת הנוער מכבי תל אביב 'שחר'. השבוע חזר השחקן יחד עם עוד שלושה נציגים משלב המוקדמות של אליפות אירופה עד גיל 19, שם רשם שתי הופעות, ואף הספיק לכבוש ולבשל.

רגע לפני שמכבי 'שחר' חוזרת לליגה לאחר פגרה של שבועיים, תפסנו את נאג'ר (18) לשיחה קצרה על כדורגל, הנבחרת וגם על התחביב המיוחד שיש לנו בשעות הפנאי.

חודשיים חלפו מרגע שהצטרפת למכבי. ספר לנו איך התאקלמת?ad0y9853

"אני מרגיש בסדר גמור. התחברתי לקבוצה ורכשתי כבר הרבה חברים. שנה שעברה הייתי בהפועל תל אביב, היה לי בסדר גמור ועכשיו אני במועדון יותר טוב שנותן לי יותר תנאים, אני שמח. אני חושב שהמעברים בין מכבי נתניה, הפועל ועכשיו מכבי נתנו לי ניסיון. עברתי יותר מאמנים ויותר שחקנים ממה ששחקן בגילי בדרך כלל עובר".

אתה משחק במכבי כבלם, אבל התפקיד המקורי שלך היה מגן שמאלי

כרגע אני משחק שני תפקידים. כשהגעתי שיחקתי תמיד כמגן שמאלי, אך פטריק תפקד אותי כבלם, וזה תפקיד שאני עושה אותו טוב לדעתי. אני יכול לעשות גם תפקיד של מגן. את האמת, אני יותר נהנה כמגן, אבל גם כבלם אין לי תלונות".

על הקמפיין האחרון בנבחרת ה- U-19

"היה לי קמפיין טוב יחד עם הנבחרת כולה. באתי בתקופה טובה ממכבי אחרי שניצחנו בדרבי. הצלחתי לבשל ולכבוש במשחק השני וגם במשחק השלישי שיחקתי. אני בנבחרת כבר מנערים ב', יש אחלה חבר'ה ואנחנו חברים ממש טובים".

על המטרות של מכבי העונה

"אני חושב שעכשיו אנחנו יותר מחוברים. לקח לנו קצת זמן וכבר בשבת יראו שניראה יותר טוב. המטרה שלנו במכבי היא ברורה, להתחרות על האליפות. אבל בשביל זה נצטרך לעבוד חזק".

על הרצון להגיע לבוגריםad0y0020

"יצא לי לשחק במכבי נתניה בבוגרים, והתאמנתי קצת עם הבוגרים של מכבי, זו תחושה מדהימה. זה היה ממש טוב ואתה מרגיש שאתה מתאמן עם הקבוצה הכי טוב בארץ. באמת הרגשתי שזה שיפר אותי לשחק עם שחקנים ברמה הזו".

מה אתה אוהב לעשות בשעות הפנאי, בלי קשר לכדורגל?

"האמת, התחביב שלי הוא דייג. ביום ראשון יש לנו חופש ואני תמיד נוסע לנהריה לדוג עם בן דוד שלי. אני מאוד אוהב לאכול דגים וזה תחביב ממש גדול שלי. הדגים שאני הכי אוהב הם דגי קרס, שהם קטנים ונורא טעימים. יש דברים בדייג שדומים לכדורגל. טיימינג ורגש זה דברים שמתקשרים. בדייג, גם אם תפסת דג, אתה צריך לדעת להרים אותו בעדינות כדי לעייף אותו, כך שזה גם רגש וגם תזמון, וזה מתחבר לי ללא מעט דברים שאני עושה כשחקן כדורגל".