קשה היה להסתיר אמש את האכזבה במכבי תל אביב אחרי ההפסד לבני יהודה 1:0 במשחק החוץ במחזור ה-11. הקשר, דור מיכה התייחס בסיום המשחק לתחושות שהוא וחבריו חשו בניסיונות הכושלים לכבוש שער יתרון מול ההגנה הצפופה של הזהובים:

"מתסכל מאוד התחושות האלה במהלך המשחק. היינו במצב הזה הרבה פעמים והרבה פעמים גם הצלחנו לכבוש כמו בשבוע שעבר (נגד קריית שמונה ל.ט) אבל זו לא שיטה. אנחנו נראים לא טוב ולא מצליחים לייצר כמעט שום דבר במהלך המשחק. אנחנו שבלונים ומאוד איטיים וככה זה לא יכול להימשך".   ad0y1072

על התחושות האישיות בסיום המשחק אמר: 

"כל הפסד אנחנו לוקחים קשה, בטח בתקופה כזו  שזה מאוד קריטי ומרחיק אותנו מהצמרת. אז באמת שכואב לכולנו ולא רק לי".

על הירידה ביכולת של הקבוצה: 

"אין לי תשובה לתת. אנחנו כל שבוע באים ומנסים ונותנים את הכל ומשהו לא עובד במשחק שלנו. כשלא הולך אז כלום לא הולך. גם כשמגיעים למצבים אז זה לא נכנס וזה מומנטום שלילי שהולך ונמשך".

על האווירה בחדר ההלבשה:

"האווירה לא טובה וזה מובן. אולי התקופה הכי פחות טובה ב-4 השנים שלנו. אני לא זוכר סיטואציה כזו או חודש כזה בארבע השנים האחרונות. התחושה לא טובה כרגע ונצטרך לצאת מזה ביחד מחוזקים. אנחנו נצטרך להרים את עצמנו כי הליגה ממשיכה והיא רק בהתחלה. נצטרך להתעשת ביחד ולחזור ולשחק את הכדורגל ששיחקנו לפני חודשיים".

הקשר הוסיף: "ברור שאנחנו מאמינים במאמן שלנו וביכולת שלו להוציא אותנו מהבוץ. כל אחד שנמצא פה, מהשחקנים ועד המאמן אנחנו מאמינים בו. הוכחנו כבר גם עם הסגל הזה וגם עם המאמן הזה שאנחנו שיחקנו כדורגל מאוד טוב בחודשים הראשונים והגענו להישגים אז אין סיבה שלא נשחזר את זה. יש מומנטומים בכדורגל וכמו שהיו לנו ארבע שנים מדהימות שהכל הלך לנו אז כרגע יש לנו מומנטום שלילי שכלום לא הולך וזה קורה".