ad0y0742איתן טיבי, עומרי בן הרוש, אלי דסה, דור מיכה, טל בן חיים החלוץ – אלבניה VS ישראל (12/11/16)

 הנבחרת של אלישע לוי חמושה בחמישה נציגים ממכבי תל אביב תצא למשחק חוץ נגד הנבחרת האלבנית בעיר טיראנה. הכחולים לבנים ואלבניה נמצאים עם אותו מספר נקודות, כאשר ניצחון של אחד מהצדדים ידביק את המנצחת לראש החץ בבית G עם שם נמצאות איטליה וספרד.

וידאר קיארטנסון – קרואטיה VS איסלנד (12/11/16)ar-160509953

הסנסציה מהיורו ממשיכה בדרכה לעבר גביע העולם ברוסיה, וכעת מחכה לה המשוכה הקשה ביותר בבית, כשהיא תתארח באיצטדיון המקסימיר בזאגרב נגד הנבחרות הקרואטית. החלוץ של מכבי יקווה להשתתף במשחק נגד הנבחרת המקומית שתכלול כוכבים גדולים מריאל מדריד, יובנטוס ועוד.

פרדראג ראייקוביץ – ווילס – סרביה (12/11/16)

נבחרת סרביה תתארח בקארדיף למשחק נגד הנבחרת של גארת' בייל וארון רמזי. השוער הצהוב יקווה לחזור לרוטציה לאחר שלא שיחק בשני המחזורים האחרונים, כשהמשחק האחרון שלו היה במחזור הראשון של שלב הבתים. הסרבים נמצאים במקום הראשון בטבלה, כאשר הפסד בווילס יגרום לה לנשור לפחות מקום אחד מטה.

איגור פיליפנקה -בולגריה VS בלארוס (12/11/16)

הנבחרת של הבלם ממכבי נמצאת במקום הלפני אחרון בבית א', וביום שבת תנסה בלארוס לטפס מעל הנבחרת הבולגרית, כשתתארח באיצטדיון בעיר סופיה.

האריס מדוניאנין – יוון VS בוסניה (13/11/16)

הזדמנות מצוינת לנבחרת בוסניה להעלות מקום אחד בטבלה כשהיא תתארח בפיראוס נגד הנבחרת היוונית שמקדימה אותה בשלוש נקודות בטבלת הבית, כשנבחרתו של קשר מכבי נמצאת במקום השלישי.