מכבי תל אביב 'שחר' 0:3 מ.ס.ע. אשדוד

ניצחון שלישי ברציפות לשחקנים של גיא צרפתי, שפתחו נהדר את המשחק עם שער של אור דסה, כשאחריו הגיעו שערים של אילון אלמוג ומחמוד עוויסאת שקבעו את תוצאת המשחק על 0:3 לטובת הצהובים. בעוד כשבועיים, תתארח מכבי אצל הפועל באר שבע.

מכבי פתח תקוה 'כלפו' 1:0 מכבי תל אביב 'עודד'

הצהובים של אליעזר בן אהרון רשמו ניצחון חשוב עם החזרה מפגרת הנבחרות. כבר בדקה ה-19 שלח עומר ברמי את הכדור לרשת של המלאבס שאירחו את המפגש, וקבע את תוצאת המשחק. כעת הצהובים עומדים במקום הראשון בטבלה, עם שני משחקים חסרים.

הפועל באר שבע 3:0 מכבי תל אביב אלי פוקס

הקבוצה של אלון ברומר הדרימה לבאר שבע כדי לפגוש את המקבילה מהנגב, ורשמה ניצחון חוץ מרשים בתוצאה 0:3. ראשון למצוא את הרשת היה בר כהן בדקה ה-28, כשעידו שחר ורווה אסייג הוסיפו שני שערים בחצי השני של המשחק. הצהובים חולקים כעת את המקום הראשון יחד עם מכבי חיפה, כשבמחזור הבא יארחו הצהובים את הדרבי.

מכבי חיפה 'מקס' 3:1 מכבי תל אביב 'אלדד'

למרות שנקלעו לפיגור, השחקנים של אורי דוד לא התרגשו וביצעו מהפך נהדר. עוד במחצית הראשונה היה זה סתיו נחמני שהשווה את התוצאה. בחצי השני נהוראי ביטון ואור רויזמן השלימו משחק מצוין וניצחון גדול לצהובים הצעירים.

מכבי תל אביב 'אילן' 0:4 הפועל ניר רמת השרון

החניכים של אורי סופר התאוששו בצורה נהדרת מההפסד במחזור שעבר, כשהם מנצחים בקרית שלום את הפועל רמה"ש. יהלי לזר, טל תורג'מן, ניב ברקוביץ' והראל בן יהודה כבשו לזכות מכבי.