24 שעות לפני שהצהובים יעלו אל כר הדשא למשחק המכריע בשלב הבתים של הליגה האירופית, מכבי תל אביב התכנסה למסיבת עיתונאים לפני המשחק נגד דאנדלק (20:00) בו דיברו שוטא ארבלדזה ודור מיכה.

מאמנה של מכבי התייחס ליריבה של מכבי בפתיחת דבריו ואמר: "זה ברור שזה לא רק אנחנו. המטרה שהייתה לנו הייתה להגיע לשלב הבתים ועשינו זאת. עכשיו נותר משחק אחד עד שנסיים את השלב הזה ואנחנו רוצים להמשיך לשלב הבא.

על היריבה

התקשנו למצוא את המקום בין קווי ההגנה. צפיתי בכל המשחקים שלהם והם קבוצה מצוינת. אלקמאר יכולה לנצח אבל זה לא מעניין אותי. אנחנו צריכים את התוצאה שלנו. אין לנו זמן להתפלל שהם ימעדו, אנחנו צריכים לעשות את העבודה. אני לא חושב שזה יהיה משחק פתוח מחר. הם יודעים לעבוד בשיטה שלהם ואני מאמין שהם לא ישנו את זה מחר".

לגבי כשירות השחקנים

"אוסקר סקאריונה הוא היחידי שלא כשיר".

דור מיכה התייחס גם הוא לאלופה האירית ולרושם שהותירו עליו מהמשחק הראשון: "אני חושב שמשחק הראשון הם הפתיעו אותנו לטובה. ציפינו ליריבה שתשחק יותר על כדורים ארוכים אבל ראינו שזו קבוצה שיודעת לשחק. אנחנו רוכשים להם כבוד ויודעים שיהיה קרב מאוד קשה".

על היכולת לאחרונה

"כדורגל זה מומנטום. הצגנו יכולת טובה בתחילת השנה ועכשיו הדברים לא הולכים לכיוון שלנו. זה סוג המשחקים שיכול לשנות את המומנטום לקראת המשך העונה. זה יכול להפוך הכל וכדאי שנעשה הכל כדי לנצח ולקוות לבשורות טובות מהמגרש השני".

על מה שחסר לקבוצה

"חסר לנו משהו ואני לא יכול להצביע על מה. יש דרך להפסיד, ופשוט נראנו גרוע וחסרי אנרגיות, זה הדבר הראשון שצריך לשנות. התשוקה והרעב לא היו שם, וצריך להביא אותם לידי ביטוי כי זה המפתח. אלו תקופות שבתסריטים הכי גרועים לא חשבתי שנחזור אליהם. אם נחזיר את הרעב והאנרגיה הדברים יראו אחרת".

על שינויים שצריך לעשות כדי לחזור ליכולת הטובה

"בסופו של יום אנחנו השחקנים שעל כר הדשא. אנחנו רחוקים מהכדורגל שאנחנו צריכים להציג. אנחנו מנסים לשנות דברים כדי למצוא פתרונות, מקווה שכבר מחר זה יקרה".