קרלוס גרסיה בראיון למכבי-קאסט החל מ: 10:55

"כמובן שאני עוקב אחרי מכבי. לפעמים קשה למצוא שידור של המשחק אבל אני עושה מה שאפשר. אין ספק שהתוצאות האחרונות הן לא מה שאנחנו מצפים. כדי לעבור רגעים טובים צריך לעבור רגעים טובים. אני בטוח שבסוף העונה אנחנו נחייך. אני אומר אנחנו כי מבחינתי אני אחד מהאוהדים. אנחנו קרובים לעשות דבר מיוחד באירופה, זה מיוחד וחשוב לשמור את השם של מכבי ברמות האלו של אירופה. זה אמנם תלוי בתוצאה אחרת, אבל האפשרות קיימת".

האם אתה בקשר עם מישהו ממכבי?

"אני בקשר עם הרבה אנשים מהמועדון. שחקנים, צוות ועובדי מועדון. כשאתה חלק ממכבי אתה יודע שיש רק דרך אחת, לנצח כל משחק. כזה לא קורה, יש קשיים. מועדון גדול כמו מכבי צריך לחשוב רק ניצחון בכל משחק. בתחילת העונה היו תוצאות נהדרו באירופה ובמיוחד בדרבי. בסוף, אני חושב שנחייך בסוף העונה".

איזה טיפ היית נותן לשחקנים במצב שהקבוצה נמצאת בו?

"כשהתוצאות לא הולכות כמו שאתה רוצה, כל שחקן צריך להתסתכל על עצמו ולחשוב מה הוא יכול לעשות יותר טוב. לשחקנים יש את האיכות והיכולת להפוך את הדברים. אני סומך על  המועדון ועל השחקנים האלו".

איך מתמודדים עם סיטואציה שבה הדברים לא תלויים רק בך אלא במשחק שמתקיים במקביל ?

"בעונה שעברה נגד חיפה היינו במצב דומה שהדברים לא היו בידינו. זה לא סיטואציה טובה, אבל אתה חייב לעשות את העבודה שלך. תתרכז במשחק שלך, ותקווה שהתוצאה האחרת תעזור לך. אני זוכר שדיברנו בחדר ההלבשה שאם היינו מקבלים תוצאה טובה מהמגרש השני ולא היינו עושים את העבודה שלנו, זה נורא. בגלל זה חשוב מאוד שאנחנו נעשה את העבודה ולא נתרכז במה שקורה שם".

עד כמה חשובה התמיכה של הקהל ברגעים האלו?

"אני יודע שהאוהדים מאחורי הקבוצה, זה מה שעושה את הקשר בין הקבוצה לאוהדים מיוחד זה שתומכים גם ברגעים הקשים. אני בטוח שהקבוצה תקבל את התמיכה כמו תמיד. מרחוק, אני יכול להגיד שכל יום שעובר אני גאה שהייתי חלק מהמועדון הזה, מהרגעים שלי כשחקן וכבן אדם. אלו זיכרונות שאני נהנה להיזכר בהם ולהתגעגע אליהם".