יש לא מעט הופעות של מכבי תל אביב באירופה שאנחנו לא נשכח. ניצחונות שהיו לסימן דרך במסע של הצהובים לשלבים הבאים באירופה. אנחנו בחרנו להתרכז בשלושה כאלה. שלושה ניצחונות שהפכו לרגעים שחקוקים אצלנו בראש.

עכשיו, רגע לפני המשחק הערב (20:00) נגד דאנדלק במחזור שיקבע את זהות העולה לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית, אנחנו בחרנו להיזכר באותם משחקים.

אוגוסט 2004, מוקדמות ליגת האלופות, פאוק סלוניקי – מכבי תל אביב, משחק 1

מכבי תל אביב הגיע לשלב הפלייאוף נגד הקבוצה היוונית בקיץ בו לישראל היו שתי קבוצות שהשתתפו במוקדמות ליגת האלופות. מכבי תל אביב, תחת הדרכתו של ניר קלינגר הגיעה אנדרדוג, אבל זה נגמר אחרת. צפו

אוגוסט 2011, פלייאוף מוקדמות הליגה האירופית, מכבי ת"א  – פנאתנאייקוס, משחק 1

בלומפילד היה מפוצץ. הצהובים הגיעו עם הרבה אמונה שאפשר לעשות את זה. מנגד היריבה היוונית העשירה הגיעה במחשבה שהיא פייבוריטית. אלירן עטר וקונאטה לא חשבו ככה.

נובמבר 2013, מחזור 4 בליגה האירופית, מכבי תל אביב – איינטרכט פרנקפורט.

מגיש הטלוויזיה והרדיו, הראל סלוצקי, נזכר בניצחון הגדול של עונת 2013/14: "הזיכרון שלי הוא מרגע אחד גדול ממשחק שלא הייתי בו. המשחק נגד פרקנפורט היה בדיוק שצילמנו את העונה של 'היחידה'. הייתי בצילומים  במחנה צבאי בנורדיאה. היה לי כרטיס למשחק ונתתי אותו לאח שלי. בדרך כלל בצילומים לוקחים לנו את הפלאפונים, אבל פה הצלחתי להגניב מאנשי ההפקה את התוצאה ואני שוכר שכל רגע מפתיחת המשחק אני מקבל דיווח על שער של מכבי, ומצד אחד אני קופץ מצד שנא אני אוכל את עצמי איך לעזאזל הפסדתי את המשחק הזה. ואז הגיעה המחצית השנייה. הגרמנים הצליחו לצמק ל-2:3 והאני זוכר שברגעים האחרונים סיימנו את הצילומים ולקחתי את הטלפון ועשיתי רפרשים ופתאום קיבלתי את ההודעה על השער של זהבי בפנדל. קפצתי מאושר והמחשבות על איך הפסדתי את המשחק הזה לא הציפו אותי. רק ליום למחרת".