אייל גולסה דיבר לקראת המשחק של מכבי תל אביב נגד מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-15 של ליגת העל שייערך ביום שבת (24/12, 18:15). הקשר התייחס תחילה למצב של מכבי ולשאלה האם כך חשב שתראה העונה הראשונה: "אני חתמתי במכבי לטווח ארוך. לקחתי הכל בפרופורציות וידעתי שיכול להיות שנקלע למצב כזה. יש לנו שחקנים מצוינים ואני מסתכל קדימה".

על האחריות של השחקנים

"אנחנו לא מפילים אחריות על המאמן, זה התפקיד של התקשורת. אנחנו מדברים בחדר הלבשה ולוקחים אחריות מלאה על המצב. העיתונאים מחפשים מאמן או שחקנים שלא עושים את העבודה. אנחנו עובדים קשה כל אימון כדי לתקן את הדרך הזו ולצאת לחדשה".

על רמת המוכנות למשחקים

"בכפר סבא הגענו עם אנרגיות אבל לא שמרנו על זה. בחצי שעה הראשונה שלטנו במשחק, אבל הורדנו רגל מהגז, קיבלנו את הגול ונלחצנו. אנחנו מודעים למצב ומקווים לעשות רצף משחקים טוב ולחזור ליכולת של תחילת העונה".

לגבי מצב דומה שהיה בו ביוון

"התקופה שלי ביוון הייתה שונה כי אולימפיאקוס אלופים לא מעט זמן. אני מנוסה במצב הזה. אני יודע לקחת אחריות כמו שאר חבריי לחדר ההלבשה. אני בטוח שאנחנו נצא מזה וכבר ביום שבת נעשה תוצאה טובה".

על הפער מב"ש

"גם אם באר שבע היו מנצחים, אנחנו מאמינים. העבודה שלנו צריכה להיעשות ולא להסתכל על באר שבע. כשנכנס לקצב שלנו הדברים יראו אחרת".