ביום שבת תארח מכבי תל אביב 'שחר' את מכבי חיפה 'שמואל' למפגש המסקרן של ליגת העל לנוער. הצהובים שסיימו בתיקו נגד הפועל ב"ש במחזור שעבר בוסרמיל יקוו לחזור למסלול הניצחונות, דבר שיסייע לצמק את הפער מחיפה שמוליכה את הטבלה. אחד השחקנים שעשויים להיות בורג חשוב במערכת של גיא צרפתי הוא אור דסה, חלוץ הכנף שרושם העונה מספרים נהדרים כשהוא עם חמישה שערים וחמישה בישולים. 

דסה מסביר את הקפיצה ביכולת ומספרים שלו בזכות כמה גורמים: "זו שנה שנייה שלי בנוער וזה ניסיון שהייתי צריך אותו. גיא צרפתי נותן לי הרבה ביטחון וחופש בהתקפה, וזה מתבטא במספרים. אין ספק בשנה השנייה יש בגרות שמגיעה וזה מתבטא גם במשחק. אתה עושה את הדברים יותר מהר ופחות חושב מה יחשבו ומה יגידו עלייך".

 

על ההתחלה ההפכפכה והשיפור

"בתחילת שנה החליפו את אורי אוזן עם גיא צרפתי ולקח לנו זמן להתחבר. עכשיו הגיעו מספרים וניצחונות, אנחנו סופגים פחות. הייתה לנו נפילה ביכולת נגד ב"ש, אבל אני מאמין שכבר נגד חיפה אנחנו נציג את היכולת הטובה שלנו. אם ננצח את חיפה הפער קטן גם עם כל הקבוצות בליגה וזה הופך את הליגה ליותר אטרקטיבית".

מה היתרונות של מכבי תל אביב 'שחר'?

"שנה שעברה כמעט כולם היו שנה ראשונה. היום יש שחקנים בוגרים יותר, הרבה שחקני נבחרות ואני מאמין שהשנה הניסיון הזה יעזור לנו מאוד. התבגרנו גם כקבוצה משנה שעברה".

על אחיו, אלי דסה איתו התאמן לאחרונה בבוגרים

"זה היה מוזר אבל גם כיף. אני רגיל לראות אותו משחק, להעריץ אותו ולנסות להגיע לאן שהוא, ופתאום אני מתאמן לצידו. היינו יחד באותה קבוצה באימון והוא בישל לי שער, אני מקווה שבעתיד זה יקרה גם לא רק באימונים".

על הרצון לראות אוהדים צהובים ביציע

" זה לא כיף שהקהל מגיע פחות לרמלה לאחרונה, אני מקווה שנגד חיפה נראה אותו דוחף אותנו ועוזר לנו כשחקן 12 על המגרש".