בינואר שנה שעברה, אחרי שנחת לקדנציה שניה בקבוצה, האריס מדוניאנין כבש את שער הבכורה שלו במשחק הבכורה נגד הפועל כפר סבא בגביע המדינה. ביום שבת, הקשר הבוסני יפגוש שוב את הקבוצה מהשרון באצטדיון לויטה הפעם עם פתיחת הסיבוב השני, כשהפער בצמרת הוא 10 נקודות מהמוליכה הפועל ב"ש.

"אנחנו נלחם עד למשחק האחרון. 10 נקודות זה פער גדול והם משחקים עכשיו מעולה כמו שאנחנו שיחקנו בהתחלה ופחדו מאיתנו. אנחנו מאמינים בקבוצה ונלחם עד הסוף ונראה מה יהיה איתנו"

על הכושר בו הוא נמצא:

"אני מרגיש טוב עכשיו המאמן נתן לי לנוח. לפעמים זה מה שצריך. במשחק האחרון מיכה עשה עבודה נהדרת בעמדה שלי ויש לנו שחקנים שיכולים לשחק בכמה עמדות. זה טוב בשבילי גם קצת לנוח. עכשיו שאנחנו נכנסים לסיבוב השני המטרה היא להשיג כמה שיורת ניצחונות וללחוץ את הפועל ב"ש".

על מערך של שלושה קשרים שמכבי משחקת בו בדרך כלל:

"אנחנו רוצים לשחק כדורגל התקפי וזה מה שאנחנו מנסים. זה הכל קשור לתוצאה. כשלא מצליחים אז אומרים שהמערך לא מספיק התקפי ולא מספיק טוב. זו החלטה  של המאמן והוא מנסה לשחק כמה שיותר התקפי".

על העובדה שבסוף העונה יסיים את העונה:

"אני כרגע לא חושב על זה. באתי לכאן כדי להיות אלוף ורק בזה אני מתרכז. אני פה ורק ברוצה אני רוצה להתרכז. אם ג'ורדי יציע לי להישאר אני כמובן אשקול את זה. באתי לפה כדי לזכות עם מכבי באליפות. רציתי לשחק כמו שמכבי יודעת שאני יכול לשחק וזה מה שאומר גם לג'ורדי".

על העובדה שכבש את השער הראשון נגד הפועל כפר סבא בעונה שעברה:

"אני מתגעגע לכבוש באופן כללי ולא רק במשחק הזה. כבר הרבה זמן שלא כבשתי ואני מקווה שזה יקרה בקרוב"

על השינויים שיהיו בינואר וההשפעה של זה על השחקנים:

"אנחנו במרחק 10 נקודות מהמקום הראשון אז אף אחד לא בבטוח. אולי זה טוב לשחקנים. שיידעו שיכול להיות שהמשחק הקרוב יכול להיות האחרון שלהם ולכן הם רוצים הוכיח שהם רוצים להישאר ויילחמו על המקום שלהם בקבוצה. כל השחקנים מגיעים לאימון ונותנים את ה-100 אחוז שלהם באימון ובמשחק".