מאמנה של מכבי תל אביב דיבר לקראת משחקה של הקבוצה נגד הפועל כפ"ס (16:00) והתייחס לשעה המוקדמת של המשחק: "אנחנו מתאמנים כבר זמן רב בשעה 17:00 אז זה לא משהו חדש לנו. זו פעם ראשונה בעונה שנשחק בשעה כזו. אפשר להתלונן על הכל אבל אין כאן באמת חידוש. יש לנו משימה להביא את הנקודות. זה שבוע ראשון שיש לנו שבוע מנוחה שלם. לפעמים זה באמת הרבה זמן, אבל היה לנו תקופה קשה עם המון משחקים והמנוחה הזו תעשה לנו טוב. השחקנים יצטרכו לעמוד בלחץ וכבר בינואר יתחילו משחקי הגביע כך שאין הרבה זמן מנוחה".

איך מנערים את התקופה הרעה?

"היינו בתקופה טובה, שיחקנו טוב נגד כל יריבה באירופה ואז נהיו לנו בעיות עם כמעט כל קבוצה. הקמפיין האירופי היה יכול להמשך עבורנו, נקודה אחת זה דבר שיכולנו לקחת. עכשיו אנחנו מרוכזים נגד כפ"ס. לא הייתי מרוצה מהחצי השני נגד הפועל חיפה".

על מה שחסר לקבוצה

"הרוח של השחקנים נובעת מאחדות, מכך שאתה משתמש באיכות של השחקנים ומביא אותה לקבוצה. אם לשחקן יש יכולת צריך להבליט אותה. זה לא משחק אינדוידואלי, אלא קבוצתי. צריך להצמיח מחדש את הרוח בחדר ההלבשה. ברגע שנקלענו לתקופה הרעה הפכנו להיות יותר קבוצה של יחידים וזה לא עובד ככה בכדורגל".

על כושר ההרתעה

"אני לא מסכים שקבוצות לא מפחדות ממכבי. רובן עדיין משחקות עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור ומשנים שיטה. אני נותן להם קרדיט, להגן טוב זה לא קל".

על שחקנים שעשויים לעזוב

"אם מישהו רוצה לעזוב הוא כנראה לא רואה את העתיד של במועדון. העצה שלי תמיד תהיה ללכת אחר הרצונות. גם אם מישהו יעזוב בלי רצון, זה דברים שקשורים לדקות משחק. אני אאחל לכולם בהצלחה, ואאחל להם לשחק כדורגל כמה שיותר כי זה הדבר הכי טוב שיש לנו בחיים. יהיו שינויים בינואר, דיברנו על זה ונראה מה יהיה. אנחנו עוד עובדים על העמדות והאישים. אף מאמן לא רוצה סגל של 35 שחקנים. יהיה לנו כמות שחקנים שתעשה הכי טוב לשחקנים מבחינת תחרות".

על דור פרץ

"דור היה השחקן הכי טוב שלנו בעמדה שהוא לא מכיר. דסה היה פצוע ודור היה מצוין בתפקיד הזה. לפעמים שחקנים צעירים מגיעים לתקופה רעה והוא לא היה בהרכב ולא בסגל. פגשתי אותו ודיברתי איתו, אולי לא הסכמנו על הכל, אנחנו לא חייבים. אני מסתכל על התמונה כולה ושחקנים מסתכלים על חלק ממנה. אני מאמין בו. הוא שחקן פנטסטי, כשרוני וגם בן אדם נפלא. אני מסיר את הכובע בפני ההורים שלו. יש לו כמה עמדות שהוא יכול לשחק, הוא לא קיבל הזדמנות לשחק בקישור בעמדה שהוא אוהב, אבל דור הוא דור ואני רוצה לראות אותו חוזר בקרוב".