ישנן ליגות שבשלב הזה של העונה כבר יוצאות לפגרת חורף. באנגליה מתכוננים למחזורי חג המולד, ובישראל אנחנו פותחים את הסיבוב השני של ליגת העל. אם תרצו פשוט קראו לזה סיבוב החורף.

מכבי תל אביב תצא למשחק חוץ במחזור ה-14 שייפתח את הסיבוב השני, כשתתארח אצל הפועל כפר סבא. הצהובים מגיעים למשחק אחרי ניצחון חוץ מרשים 2:4 על הפועל חיפה בסמי עופר ובמטרה ברורה: ליצור רצף של ניצחונות. מנגד הפועל כפר סבא מגיעה למשחק מהמקום ה-10 עם 13 נקודות (2 נקודות בלבד מהקו האדום) ואחרי שנפרדה בתיקו 2:2 במשחק האחרון נגד עירוני קריית שמונה.

"המטרה היא להשיג רצף של ניצחונות בסיבוב השני ולגרום להפועל ב"ש להילחץ"

מכבי מגיעה למשחק בפער של 10 נקודות מהמוליכה הפועל באר שבע, ועם זאת הקשר הבוסני, האריס מדוניאנין התייחס לפער בצמרת במסיבת העיתונאים: "אנחנו נלחם עד למשחק האחרון. 10 נקודות זה פער גדול והם משחקים עכשיו מעולה כמו שאנחנו שיחקנו בהתחלה ופחדו מאיתנו. אנחנו מאמינים בקבוצה ונלחם עד הסוף ונראה מה יהיה איתנו".

 

המאמן שוטא ארבלדזה התייחס בין היתר גם לכושר ההתרעה של מכבי: "אני לא מסכים שקבוצות לא מפחדות ממכבי. רובן עדיין משחקות עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור ומשנים שיטה. אני נותן להם קרדיט, להגן טוב זה לא קל".

הידעת?

במפגש הראשון בין שתי הקבוצות שפתח את העונה ניצחה מכבי 1:3 משערים של עדן בן בסט וטל בן חיים (צמד). המשחק נערך באצטדיון טדי בעקבות עונש רדיוס שספגה הקבוצה.

בעונה שעברה מכבי תל אביב נפרדה מהסיבוב הראשון בליגת העל במשחק נגד הפועל כפר סבא שהסתיים ללא שערים וחלוקת נקודות. מכבי שמרה בתום הסיבוב על המקום הראשון בזכות הפרש שערים עדיף על פני הפועל באר שבע.

ניצחון החוץ הגדול ביותר של מכבי על הפועל כפר סבא באצטדיון לויטה היה בעונת 1998/99. הצהובים, תחת הדרכתו של אברם גרנט, הביסו את כפר סבא 0:5.   החלוץ הפולני, אנדז'יי קוביקה כבש באותו משחק צמד ובסיום העונה זכה בתואר מלך השערים של הליגה.

מכבי תל אביב פגשה פעמיים את הפועל כפר סבא במחזורי הפתיחה של הסיבוב השני (1982/83 ו-1997/98) בשני המשחקים הקבוצות נפרדו בתוצאות תיקו.

האריס מדוניאנין כבש את שער הבכורה שלו בקדנציה השנייה במכבי במשחק הגביע נגד הפועל כפר סבא באצטדיון לויטה. הצהובים ניצחו 0:3.

את טבלת הכובשים של כפר סבא בליגה העונה מוביל שחקנה המושאל של מכבי תל אביב, מאוויס צ'יבוטה עם ארבעה שערים.