פרי גיים

מכבי תל אביב פתחה את הופעותיה בגביע המדינה במפגש מול בני לוד מהליגה הלאומית במסגרת סיבוב ח'. לאחר הפרידה משוטא ארבלדזה הצהובים יצאו לאצטדיון העירוני בלוד, כאשר יוסי בניון, איתן טיבי, שגיב יחזקאל, דור פרץ ואבי ריקן קיבלו מג'ורדי קרויף קרדיט בהרכב הראשון. מנגד, היריבה הגיעה להתמודדות כשהיא מדורגת במקום ה-11 בליגה השנייה. ב-11 של המאמן סלימאן אזברגה פתח סאלם אבו סיאם, אקס מכבי ת"א. וואיל מריסאת ורז שביט הוצבו בחלק הקדמי.

מחצית ראשונה
המשחק נפתח בקצב גבוה עם מצבים לשתי הקבוצות. דור פרץ (4) שלח בעיטה שחלפה מעל המשקוף של לוד. בדקה ה-8 וואיל מריסאת הגיע למצב מסוכן והקפיץ מעל ראיקוביץ', אבי ריקן הצליח להרחיק מהקו ומנע שער. בהמשך הצהובים ייצרו לחץ ובדקה ה-23 עלו על הלוח. ראיקוביץ' שלח כדור ארוך, קיארטנסון הסתנן מעבר לקו ההגנה ומול השוער שלח בעיטה חדה לפינה הקרובה ופנימה.

3 דקות עברו והאיסלנדי כבר השלים צמד. הפעם האריס מדוניאנין הגביה כדור קרן מימין, קיארטנסון התמקם טוב ונגח מ-5 מטרים לרשת. מכבי המשיכה לשלוט במגרש גם בדקות הבאות, בתוך תוספת הזמן של המחצית טל בן חיים החלוץ סובב כדור חופשי מזווית אלכסונית שזיעזע את המשקוף של לוד.

מחצית שנייה
בפתיחת המחצית השנייה לוד העלתה מהספסל את מירוסלב אנטונוב, בדקה ה-51 החלוץ הבולגרי איים על השער אבל פיספס את המסגרת במעט. 6 דקות לאחר מכן הגיע השלישי של מכבי. יחזקאל הכניס מסירה טובה לדסה, שהעביר רוחב ובניון שלח כדור שטוח ומדויק שנעצר רק ברשת. הצהובים לא הרפו ובדקה ה-61 שיתוף הפעולה בין יחזקאל לדסה הוביל לבעיטה חדה של המגן שחמקה סמוך לעמוד.

14 דקות לסיום דאבל פס בין בן בסט למיכה הסתיים עם כדור מסובב של האחרון שפגע במשקוף. יחזקאל הגיע ראשון לריבאונד אבל גם הוא מצא את העמוד. מכבי המשיכה לחפש את השער הרביעי גם בהמשך, אך היריבה הצליחה להחזיק מעמד. 0:3 למכבי ת"א בסיום, בדיוק כמו במפגש הקודם בין הקבוצות בגביע המדינה (2006).