מכבי תל אביב פתחה הערב (שבת) את המסע בגביע המדינה וגם חזרה לנצח. הצהובים הביסו 0:3 בחוץ את בני לוד מהליגה הלאומית במשחק במסגרת סיבוב ח' של המפעל. וידאר קיארטנסון הבקיע צמד מהיר (23 ו-26) ובמחצית השנייה יוסי בניון (57) הצטרף לחגיגה בדרך לניצחון שהעלה את הצהובים לשמינית הגמר.

ג'ורדי קרוייף לאחר הניצחון בגביע על בני לוד

לאחר הפרידה משוטא ארבלדזה, המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף עמד על הקווים וכנשאל על כך בסיום ענה: "אלה אף פעם לא רגעים נעימים, בעיקר כשמחליפים מאמן וזו לא רק האחריות שלו. כשלא הולך תמיד קל להאשים בן אדם אחד אבל אני חושב שהיו עוד אחראים. אני לא מרגיש נוח להיכנס לתפקיד הזה אבל זה משהו שאני צריך לעשות עד שאמצא מאמן חדש".

"אני אהיה כנה, ב-4 השנים האחרונות הקבוצה הזו לא הפסיקה להפתיע אותי, בכל עונה זה השתפר", הוסיף קרויף, "גם בעונה שעברה אפילו שלא זכינו בתארים אני חושב זו היתה עונה מדהימה. מהרגע שערן עזב, קרלוס עזב, החוזה של יואב זיו הסתיים חשבתי שהניסיון יהיה גורם מכריע. אני חושב שאם תראו את ההרכב של מכבי אין קבוצה בישראל עם כזה ניסיון של השחקנים, הופעות, הופעות בינלאומיות. קיוויתי שזה ימשוך אותנו, עם מעט שינויים, אבל כמובן שדברים לא עבדו ואנחנו צריכים להגיב".

על זהות המאמן הבא:
"אנחנו נודיע באתר הרשמי על כל שינוי שיהיה. כרגע יש לנו פרופילים של מאמנים, אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים ועד עכשיו לא שמעתי את השם הזה במקום אחר, אז אני מרוצה. הגיוני שיגיע מישהו לעונה וחצי".

על היחסים עם גולדהאר:
"היחסים בינינו טובים מאוד. אני אומר זה במאה אחוז של כנות. לפעמים עיתונאים כותבים דברים, אנשים מאמינים למה שעיתונאים כותבים וסיפורים קטנים הופכים לסיפורים גדולים. אין לי אנרגיה להגיב לכל שמועה שמגיעה. אני יכול להגיד שאם לא היו לי יחסים טובים עם הבעלים לא הייתי כאן 4 שנים וחצי".