מכבי תל אביב תפגוש ביום שני (21:00) את הפועל תל אביב לדרבי הדני העונה בליגה. אחרי הניצחון ההיסטורי 0:5 בדרבי הראשון הצהובים יודעים שיש לא מעט ציפיות מהמשחק הקרוב.

״אין דרבי קל ולא חשוב איזה הרכב יעלה בהפועל. אנחנו נתכונן בשיא המוטיבציה כדי לנצח את המשחק הזה. זה דרבי שחשוב לנו ולקהל שלנו״, אמר החלוץ ברק יצחקי.

על היכולת שמציגים השחקנים בשני. במשחקים האחרונים:

״אני לא חושב שיש שחקן שעולה לשחק במשחק ולא נותן את הכל ולא חשוב מי על הקווים. ג׳ורדי תמיד נמצא קרוב אלינו עוד לפני שהפך למאמן זמני. אנחנו מכבדים אותו כמו שכיבדנו את המאמן הקודם״.

על המצב של הפועל:

״מחר יעלו 11 שחקנים לשחק נגדנו ויקבלו מוטיבציה מהקהל שלהם. יהיו שחקנים צעירים ורעבים והם יעשו הכל כדי לצאת עם התוצאה הטובה ביותר מבחינתם. אנחנו נעשה הכי טוב שלנו כדי לנצח את המשחק. אנחנו קבוצה שעולה לשחק ולנצח לא חשוב נגד מי. המטרה תהייה לנצח את המשחק הזה ולא חושב בכלל על הפרש השערים עד שלא נבקיע את השער הראשון״.

על ההזדמנות שהוא מקבל במשחקים האחרונים:

״כל מאמן יש לו את הדרך שלו לגבי תפיסת העולם שלו על הכדורגל. עם שוטא לא קיבלתי מספיק הזדמנויות וזו המחשבה שלו. הוא נתן לי הזדמנות לפני שהוא עזב ואני שמח שהצלחתי להחזיר לו על האמון. עכשיו אני מקווה להמשיך״.

על העמדה שהוא משחק בה:

״ אין לי תפקיד מועדף. בהתקפה אני יכול להתאים את עצמי לכמה סגנונות של שחקני התקפה. בשבועות האחרונים התאום עם וידאר הוא טוב ואני מקווה שהוא ימשיך ככה״.